Hallo meiden, ik heb al gegoogled maar niet iets gevonden wat m'n vraag beantwoord... ik ondekte vandaag na het douchen dat mn linkertepel aan het vervellen is. Gisteravond was er nog niks aan de hand... Herkent iemand dit als een eerste symptoom? Ik heb wel steekjes aan de zijkanten, koud en een tintelend gevoel onder in mn rug maar ben denk ook wat ziekjes aan het worden Alvast bedankt voor de antwoorden! liefs
je tepel vervellen? dat heb ik nog nooit gehoord.. bedoel je dat je velletjes hebt of witte bubbeltjes. Dat 2e ken ik wel, maar dat zijn kliertjes
Nee echt velletjes en alleen op het puntje van mn tepel. toen ik het googlede kwam ik wel wat tegen op zwangerschapspagina's maar dat ging over verder gevorderde zwangerschappen...
Ja,ik herken het .. Heb er nl ook last van ! Ben nog niet officiel zwanger verklaard door gyn,maar wel lichte pos. test.
Gefeliciteerd!! Ja ik heb hier nog nooit last van gehad en heb er ook geen andere oorzaak voor kunnen bedenken dus ik hoop dat het ook voor mij raak is..
hahaha, ik moest wel ff lachen toen ik je forum las, maar ook ik had dit, of dit een voorteken was weet ik zo even niet meer, maar ik heb 2dagen last gehad van hele kleine velletjes precies op mijn tepel(berg-topje ) aan de linkerkant.. maar nu ben ik me aan het afvragen of het was nadat ik posi heb getest of erna dat weet ik dus zo ff niet meer
Ik heb het ook.. maar kan me niet herinneren of dat nou ook voor dat ik wist dat k zwanger was had...
Haha, me vriendin zei ook "Iehhhh je tepel vervelttt?" ik heb het ook 2 dagen gehad, aan de linkertop.. Ben 2 dagen overtijd maar een negatieve test. Najaaaaaaa we wachten afffff