ik voel me zo anders

Discussion in 'Eerste symptomen' started by imjustmyself, Jan 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

ik heb al sinds iets meer als een week allemaal een zeurende pijn in mijn onderbuik ook ben ik vrijwel de hele dag een beetje misselijk
    niet dat ik moet overgeven maar gewoon een vervelende misselijk.
    heb gisteren een test gedaan die negatief was pff.
    ik ben op 29-12 voor het eerst ongesteld geworden is er iemand die mij kan helpen is het nu wel of niet :(

2. mlis

mlis Niet meer actief

als je laatste menstruatie 29/12 is dat nog te vroeg om te testen.. ben je pas gestopt met de pil?? want dan kan het ook zijn dat het ontpillen is en daar krijg je ook de nodige klachten van.. misschien kan het zijn dat je ei komt..zal nog denk ik erg vroeg zijn..? wat is je cyclus normaal?

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    als je op 29/12 ongesteld bent geweest denk ik dat je je eisprong nog niet hebt gehad.. dus ik denk niet dat je dan zwanger kunt zijn meis..

4. Nadine8787

Jan 9, 2011
    39
    0
    0
    Lerares speciaal onderwijs en student pedagogische
    Midden Nederland
    Hallo dames,

Ik heb ook een vraag.. ik herken de omschrijvingen.. Ben al 4 dagen misselijk.. lijkt alsof ik heel veel gegeten heb, buik lijkt beetje opgeblazen, hoofdpijn, moe... Ik ben voor het laatst 5 december ongesteld geweest.. De pil onregelmatig geslikt.. 30 en 31 december heel licht bloedverlies gehad en nu niet ongesteld geworden.. had ik afgelopen zondag moeten worden.
    Gister een test gedaan 's middags.. maar die was negatief.. ik weet niet wat ik nu moet denken.. iemand een idee?

Groetjes

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik heb wel een beetje hetzelfde. Ik had vanaf 1 DPO buikpijn, steken in baarmoeder, zwaar/drukkend gevoel. Vandaag zit 9 DPO en ben ik eng op m'n maag vandaag, ook als ik koffie ruik (wat ik normaal lekker vind ruiken) heb geen eetlust en zit gauw vol. Ik weet het ook allemaal niet. Over 5 dagen weet ik meer.

Vraagje: ben je echt ongesteld geworden of was dat maar een beetje bloed wat je had? heel veel succes deze ronde!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Wow jij bent overtijd. Ik zou de HA bellen voor een bloedtest!

Share This Page