Hoi allemaal, Ik ben voor t eerst zwanger, 4 weken.. Maar ik ben zo kotsmisselijk de hele tijd..ik lust niks meer.. En t erge is dat ik nikx ervoor krijg van de dokter.. Ik kan nu momenteel alleen maar in be legge en proberen me inhoud binnen te houden.. Gelukkig is mn vent heel lief voor me.. Hebbe de dames ook zo last gehad van misselijkheid van soggends tot snachts?
ja dat is heel normaal. het hoort erbij. ikzelf heb 26weken last gehad. het wisseld hoelang je last hebt. gefeliciteerd en sterkte met de misselijkheid meid.
Hoort er inderdaad bij... Wat misschien beetje werkt is beginnen met een droge cracker... Niks erop en opeten voor je uit bed stapt!!! Succes ermee hoor! Oja; je Banner klopt niet!
Ze zeggen dat het helpt om 's morgens een glas cola achterover te gooien! Maar met mijn zwangerschap heb ik dat ook maar niet gedaan! Ik ben trouwens 30 weken van mijn zwangerschap misselijk geweest (elke ochtend spugen) en mijn gehele zwangerschap kon ik gewoon niks teveel eten! als ik te veel at, dan kwam het er weer uit. Uiteindelijk ben ik ook niks aangekomen tijdens mijn hele zwangerschap. dat was dan wel weer het voordeel!!
bij mij hielp idd cola heeel erg goed dronk wel caffeine vrije variant want ik dronk nogal veel cola ,hoeveelheden waar ik normaal misselijk van zou worden werkte nu dus gelukkig averechts Dat je niet van je HA krijgt kan ik wel snappen , waneer je naast het misselijk zijn ook nog spuugt schrijven ze wel vaak iets voor ik heb zetpillen gekregen ervoor .
Deze heb ik zelf niet geprobeerd, maar schijnt wel te moeten helpen... Ik kan wel met je meepraten en weet dat het ontzettend vervelend is! Sterkte ermee! Informatie over Sea-Bands - Sea-Band.nl - Ook voor ochtendmisselijkheid en andere vormen van misselijkheid
ik heb dat bij beide zwangerschappen niet gehad, dus zo normaal is het niet volgensmij... lijkt me erg rot hoor... wens je veel bterschap en dat je je gauw weer lekker mag voelen! je kunt er trouwens wel medicatie voor krijgen hoor! anders gewoon een andere dokter bellen!
De seabands hielpen bij mij niets. Ik ben ook beide keren hartstikke misselijk geweest. Tweede zwangerschap ben ik tot 37 weken misselijk geweest, waarvan de eerste 20 weken zeker 2 a 3 keer per dag overgeven. Daarna werd het minder en was het 1 keer per dag en soms ook een dag niet. Bij de meeste vrouwen is het alleen de eerste 3 maanden.
inderdaad iets lichts eten voordat je uit bed stapt en dan heel voorzichtig je dag beginnen, sterkte hoor
dan heb je heel erg veel geluk gehad hoor. je behoord echt tot de minderheid die nergens last van hebben.en emteen iets voorschrijven doet een arts niet. al ga je op je kop staan. daarvoor moet echt iets meer aan de hand zijn dan alleen misselijk.
Ik heb er ook weer erg last van, de vorige keer tot 20 wk, daarna stopte het overgeven. Nu is het weer raak, veel overgeven en bijna een opname, gelukkig hou ik vanochtend aardig wat binnen want vind infusen doodeng. Volhouden maar weer
Heel normaal is het niet, als je 24 uur per dag kotsmisselijk bent. Vaak hebben vrouwen het óf ´s ochtends, óf ´s avonds. Helaas heb ik het deze zwangerschap ook de hele dag en nacht door. Kleine beetjes eten, van waar je zin in hebt. Ook al is dat friet of droog brood. Alles wat je binnen krijgt, is iets. Sterkte, en hopelijk wordt het snel wat minder!
Ik ben de eerste 20 weken tijdens deze zwangerschap ook kotsmisselijk geweest 2 keer ziekenhuisopname. De piek was hier rond 7 weken tot een week of 12 dag en nacht misselijk vreselijk als ik hier weer aan terugdenk ik kon alleen maar waterijsjes eten sterkte het gaat weer over , maar als je er middenin zit is het niet leuk
Ik ben tot nu toe welgeteld 1 keer een beetje misselijk geweest en toen had ik smorgens niet gegeten. Dus ik eet nu gewoon elke morgen netjes mijn ontbijt op en hoop maar dat het zo goed blijft gaan!
Bij jou ging het dus wel weer zakken vanaf 12 wk? Ik begin nu gewoon af en toe te janken van ellende, wat is dit naar zeg. Ik hoop zooooo dat het binnenkort een beetje zakt. Waterijsjes gaan hier ook wel aardig, maar soms komt zelfs dat er weer uit..