Hallo, ik werd vannacht rond 03.30 uur wakker omdat mijn zoontje (4 maanden oud bijna) kokhalsgeluiden aan het maken was. Ik gelijk kijken, maar er bleek niks aan de hand te zijn. Is dit normaal? Ik merk wel dat als hij zijn speentje kwijt is, hij gewoon verder gaat zuigen op zijn duimpje, maar dat hij dat in zijn totaliteit in zijn mondje stopt. Zou het daar aan kunnen liggen? Verder is hij een vrolijke baby en lacht hij de hele tijd, dus ik denk niet dat het erg kwaad kan, of wel? Zijn er meerdere mama's die dit ook hebben meegemaakt? Bedankt voor de reacties alvast! Beautybaby
Het kan zijn dat zn duimpje iets te ver in zn keel ging *wat ze nog niet doorhebben zo klein* en dat hij daarom die geluiden maakte. Net als wij bijv een vinger tever in onze keel steken.
Doet mijn zoontje van 2,5 ook wel eens.. soms is het ook wel eens een spuugje dat dwarszit, of hij steekt zijn vingers te ver in zijn mond. Het is voor zover ik weet heel normaal..
Gelukkig... Dat lucht al wat meer op...Ik moet volgende week toch naar het bureau, maar hij maakt verder een goede indruk, geen koorts of wat dan ook. Wel verkouden, ik hoor ook steeds rocheltjes, dus er zit waarschijnlijk ook nog slijm vast.