Eerst en vooral weet ik niet goed waar het te plaatsen dus indien foutief mijn excuses aan de mods! Wij houden niet zo van het traditionele, zoete gedoe. Ons kaartje gaat zwart wit met een vleugje fluo oranje zijn. Nu wouden we als tekstje erbij zetten "it's not easy being a queen, but hey,if the crown fits..." Het ligt ons volledig en mensen weten bij ons ook dat ze geen "welkom lief meisje" of dergelijke moeten verwachten maar nu is de vraag; vind de meerderheid van de "normale" mensen (als ik jullie zo even mag veralgemenen) dit ook leuk, origineel of ... of zeggen jullie van dit is echt not done en vreselijk?? Anderen ideeën zijn ook welkom maar nogmaals niet het standaard zoete gedoe aub want dat is echt niet aan ons besteed!
Ik vind het wel schattig eigenlijk! en ook al vinden mensen het stom. Het is jullie kindje, jullie kaartje dus jullie keus toch?
Als het jullie ligt moet je het zeker doen! wij houden ook niet van elle lange gedichten en hebben 2 simpele zinnen wat gewoon bij ons past Dus ik zeg gewoon doen!
Als het bij jullie past, is het prima toch? Ik vind het wel een grappige tekst, en zeker origineel! (Al hou ik persoonlijk niet zo van verwijzingen als 'queen' of 'princess' als het om kinderen gaat, maar dat is ook weer persoonlijk. We hebben zelf voor een citaat gekozen uit een boek voor ons geboortekaartje. Ook niet standaard en niet perse passend voor op een geboortekaartje, maar wel echt 'ons' )
Ik vind het ook leuk! En zoals nog iemand zei, jullie kind en jullie kaartje dus who cares wat de rest vindt. Die hebben gewoon geen smaak
Ik haat prinsesje echt en daarom ging ik voor de "queen" omdat het gelijk veel stoerder werd zo dan de originele zin Maar goed dat smaken en meningen verschillen natuurlijk
Ik vind het leuk! Ik ga ook niet voor het zoetsappige vind ik echt vreselijk. Zou bij ons nog wel es een Star Trek reference kunnen worden ... XD
Ik zou eerlijk gezegd wel een beetje vreemd opkijken als ik deze tekst op een kaartje zou lezen. Maar aan de andere kant, als ik het helemaal kan plaatsen bij de ouders... Ik hou zelf ook niet zo van prinsjes en prinsesjes als het om kinderen gaat, maar dat is ieders eigen voorkeur. Ik zou zeggen, als jullie dit heel leuk vinden en vinden dat dit bij jullie past, gewoon doen!! Ik ben zelf erg slecht met geboorteteksten, iets eigens of origineels verzinnen is moeilijk! Deze tekst is iig wel "eigen"
Leuk toch! Als wij dat zouden doen zou mijn oma wel 2 weken van streek zijn (nadat ze eerst twee weken niet weet wat het betekent). Maar als het helemaal bij jullie past zou ik het lekker doen
Op ons eerste geb.kaartje hadden wij de tekst bedacht: "Van nu af aan toeren wij met zijn drieen" Dit omdat wij vaak wel altijd ergens naartoe gingen, waren geen huismusjes etc Ik kan me daarom wel vinden in jullie tekst hoor Ik zou alleen wel de kleur oranje vervangen voor een andere kleur. Je spreekt immers al over jullie "queen"... en dan een oranje rand zou voor mij net iets te koningsgezind zijn (of jullie moeten flink hangen aan het koningshuis je weet wel.. foto's van het koningshuis in jullie huis enzo)
Ik vind hem leuk! Hoewel ik me inderdaad ook kan vinden in het princess/queen verhaal. Daar hou ik inderdaad ook niet zo van. Net als het woord ons wonder/wondertje op een geboortekaart. Maar ik denk dat ik hem in deze context acceptabeler vind. Als het echt een zin was als 'onze prinsesje is geboren' o.i.d. dan had ik het alweer anders gevonden. Ik zeg dus gewoon doen!
Ik vind het erg leuk! Zeker doen! Wij hebben ook geen traditioneel kaartje uitgekozen. Wel een lief gedichtje. Maar het kaartje is niet een typisch geboortekaartje. Leuk juist, anders dan de rest
Dit. Ik zou er persoonlijk dan een gouden randje bijdoen ipv oranje. Verder lekker doen zoals het bij jullie past. Ook als je oranje een hele toffe kleur vind natuurlijk
Het is natuurlijk een kwestie van smaak of mensen het leuk vinden, maar het is niet raar ofzo. Ik moest er zelf wel om lachen 😜
Ik vind het echt Super tof Zoiets zouden ze ook van mij kunnen verwachten. Ik ben ook niet van de..welkom lief wondertje enz..oefff