in het kader van awkward questions Mijn man en ik hadden het vandaag gezellig toen hij in mijn borsten kneep. Hierop kwam er vocht uitlopen. Ik schrok er een beetje van. Het was niet heel veel, bij mijn andere borst gebeurt het ook. Voor de zekerheid even getest, maar negatief. Dat was ook wel vreemd geweest, ik zit vlak rond mijn ovulatie nu (vermoed dinsdag ergens).... Vrijdag heb ik een afspraak bij de gyn, dan wil ik het even benoemen om te overleggen, maar wellicht herkent iemand het? Op internet lees ik alleen bij prille zwangerschap, of rond de menstruatie...
Bij mij komt er ook vocht uit mn tepels als ik op mijn borsten duw. Ben wel pas 3-4 maanden van borstvoeding af, voor mijn 1e zwangerschap heb ik het nooit gehad en tijdens mijn zwangerschap pas vanaf 30 weken zoiets...
Ja ik heb het gehad, bij mij lag het aan verhoogde prolactine. heb toen pillen gekregen en daarna snel zwanger geworden.
Ik heb het ook, alleen ook nog nooit zwanger geweest. Hiervoor ben ik in november afgelopen jaar naar de HA geweest en bloed laten prikken, mijn prolactine waarde was gelukkig niet verhoogd. Ze hebben ook meteen bloed getest op een vertraagde schildklier, maar dit was ook niet het geval. Hoe het dan wel kan, geen idee, maar ik hoefde me in ieder geval geen zorgen meer te maken. Als het blijft aanhouden bij je zou ik wel even de HA raadplegen als ik jou was, gewoon even bloed laten prikken just to be sure!
Herkenbaar! Ik heb het vanuit een borst 'linker' zelf maar een maand borstvoeding gegeven en dat is al weer bijna 3 jaar geleden. Wel lukt het ons niet om zwanger te raken eigenlijk geen verband hier tussen gezien. Ben benieuwd wat je gyn zecht.