Hoi even nieuwe topic want het duurde te lang met zoeken hier. Ik zoek naar ervaringen over een mogelijk 3de zwangerschap???. Ik zit niet aan de anticonceptie. Echter zijn we even op rust ivm de jongste even heel druk staat etc. We hebben wel sex altijd een kans op zwangerschap. Echter is hij zowiso voor het zingen de kerk uit, maar soms doen we aan de soort split sex. Elkaar bevredigen en dan stoppen en later de daad afmaken. Nooit gepland maar gebeurd dus wel. Maar men vraag is vooral al ooit iemand echt bijgekomen of meer opgeblazen wegens zwangerschap bij een 3de? Nog voor die positief testen ???? Iedereen in men omgeving vraagt of ik zeker ben dat ik niet zwangers ben. Ben afgelopen weken wel snel bijgekomen ondanks men eet patroon niet echt veranderd is. Bij men vorige zwangerschappen had ik telkens pas rond men 8 weken een positieve test.... Ik heb reeds getest was negatief maar NOD is pas rond 26-27 juli.... Ik ga zowiso wel opletten dat ik mogelijk weer wat afval maar bent toch wat alerter nu aangezien ik niet aan de anticonceptie zit
Voor het zingen de kerk uit zegt helemaal niets. Daar kun je net zo goed zwanger van rake Ik zou gewoon een testje halen en deze na je NOD doen Dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent.
Dit is absoluut geen aanval op jou TS, Maar wat mij vaak opvalt is dat er zulke vragen vaker voorkomen en dan denk ik bij mijzelf dat weet je zelf toch ook? Er is altijd meer kans op een zwangerschap door geen anticonceptie te gebruiken.. Die methode van voor het zingen de kerk uit kan net zoveel kans geven als 1x seks zonder condoom. Het is gewoon mogelijk om dan zwanger te raken. En het kan 8 keer goed gaan, maar bij de 9de keer zitten er gevolgen aan (een zwangerschap dus) En dat vind ik vooral reacties van sommige vrouwen / jonge meiden van ik ben ongewenst zwanger geraakt terwijl hij niet in mij is klaargekomen omdat ik de pil niet slik niks betekenen. Wil je het op z'n beloop laten en mocht je er zwanger van raken en je vindt dat niet erg.. Oké dan vooral lekker doen. Maar sommige zijn er dan nog niet blij mee ook en dan denk ik echt van.. Waarom doe je dan zulke risico's nemen als je niet aan de anticonceptie zit. Dat is gewoon vragen om problemen vroeg of laat. Nogmaals geen aanval op jou persoonlijk. Maar eerder mijn eigen mening uiten over deze manier van " anticonceptie"
Ik zou persoonlijk overwegen om weer anticonceptie te gaan gebruiken en/of eens een goed gesprek met je huisarts te hebben. In april van dit jaar (http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zoveel-symptomen-angst-for-schijnzwanger.654572/#post-20646845) dacht je ook al zwanger te zijn... Je topic leest als een behoorlijke déjà vu.
Domme vraag misschien, maar als je nod pas 26-27 juli is, waarom nu al testen? Technisch gezien heb je je eisprong niet eens gehad. En zonder eisprong geen zwangerschap. Symptomen zeggen helemaal niks, zie je vorige topic waarin je er heilig van overtuigd was dat je wel zwanger moest zijn, want het kon gewoon niet anders. Als ik jou was zou ik toch maar weer eens aan de anticonceptie gaan. En spontaan kilo's bijkomen kan door vanalles komen. Daar zul je voor naar een arts moeten gaan.
Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers. Zwangerschap klinkt onwaarschijnlijk en idd aan de anticonceptie gaan als je niet zwanger wil worden
De rede dat ik niet meer aan de anticonceptie wil is na alle problemen die ik na nrm 2 heb gehad met de anticonceptie ik heb ook endeometriose. Maar die hormonen die alle kanten opgaan is zo stom... Ik zelf denk ook niet dat ik zwanger ben, maar niet leuk als je telkens zoiets hebt van het is goed zo en je komt een beetje bij ,heel je familie begint te vragen of ik zwanger ben -.-... Begint al die twijfel hier opnieuw in men hoofd. Als het er toch zou zijn dan is het wel welkom daar niet van. Pfff snap jullie aanval wel daar niet van. Het is meer die twijfel telkens en omgevings repliek dat je weer naar hier duwt.
Volgens mij niemand die goed leest... Ts heeft hij haar vorige zwschappen pas met 8 weken een positieve test... ben je toen wel tussentijds 'ongesteld' geworden? En hoe is dat nu? Opgeblazen kan vanalles betekenen waaronder idd een zwschap..