Ben nu 3,5 week geleden gestopt met de borstvoeding; en 1, 5 week met kolven. Maar nu blijven er steeds maar weer pijnlijke harde plekken komen. Gisteren heb ik er zoveel mogelijk uit geduwd en dat geeft wel verlichting maar als ik wat tegen mijn borsten aan krijg dan doet het echt zeer. Moet ik dan toch maar medicijnen vragen aan de huisarts of is dit normaal?
Jeetje, jouw borsten hebben wel een eigen willetje, he? Misschien kun je dit beter voorleggen bij een lk? Ik zou in ieder gevalde harde plekken weg blijven masseren. verder geen tips.
Ja ik baal enorm! Niet in staat tot fatsoenlijke borstvoeding maar toch bezig blijven. En ik dacht dat ik er vanaf was... Zal morgen daar de vraag neerleggen ja.
hier duurde het ruim 2 weken voor dat mn borsten door hadden dat ik half afgebouwd was. van de ene op de andere dag was het ineens goed. dus misschien hebben jou borsten ook nog een paar dagen nodig om het door te hebben.. vond het ook wel erg lang duren hoor, en ze deden me ook mega zeer de hele dag maar nu gelukkig nog minimaal. succes!
Dank je! Ik heb er wat uit kunnen duwen onder de douche en ik ben maar weer aan de Salvia druppels van A. Vogel. Maar wat een rot gevoel is dat zeg!
wanneer je met je hand "kolft" dan word je productie wel gestimuleerd he, ik weet dat het fijner is als de druk er af is hoor, maar geloof dat het helemaal stoppen dan langer duurt.. er is trouwens ook een soort thee te krijgen dat de bv productie stopt/remt.