Wat heb je nu echt nodig voor je kindje aan speelgoed om mee te spelen: *emmertje *pollepel *leeg 0,5 ltr flesje *pakje zakdoekjes *lapje stof of slabbetje *lege bakjes met deksel van bv de boter *folders *oude telefoon of afstandsbediening. Ze vermaken zich er opperbest mee, al dat dure verantwoorde speelgoed kan in de winkel blijven liggen.
* een schone nieuwe vliegenmepper. (heerlijk op de muur meppen) * Theelepeltjes. * Simpele Kartonnen doos met een paar Knijpers.
dopjes van een potje fruit of eten en lege doos van nutrilon voeding. wat kunnen ze zich vermaken met simpele dingen he? net zoals hierboven de vliegenmepper en de oude telefoon en een doos, vind mijn dochter helemaal geweldig, ik zeg ook weleens ze heeft zoveel speelgoed,en ze speelt met de simpelste dingetjes,
Alleen als wij erbij zijn. een spaarpot met muntjes. Kan hij rustig een half uur mee spelen. Anders: - de autosleutels - de videobanden - de garde
gekleurde notiteblaadjes zijn heir helemaal favoriet. ze doet er neits mee, maar sleept er de hele dag mee rond
bordje met lepels leeg broodbakje want daar kan vanalles in. iets van een draadje of snoertje om achter je aan te slepen reclamefolders
oooh ja die was ik vergeten!!! Als hij die vindt is hij helemaal gelukkig... Een oude die het niet doet is niet hetzelfde. Het moet een echte zijn!!
Schoenen, die van mama of papa zijn het leukst! Kan ze uren mee rondslepen of ze probeert ze aan te trekken.
jaaaaaaaa, mijn mobiele telefoon ! ECHT , het heeft me al 2 mobiels gekost !!!! * plastic beker * dvd hoes * sleutels esmee wordt over 14 dagen 1 jaar !
adapter van een oude mobiel. de krantenbak, hij heeft een kastje met plastic bakjes, schaaltjes en lepels. De stofzuiger, hij heeft er zelf ook 1. En doekjes om te helpen poetsen.
mijn zoontje speeld niet met speelgoed en ook niet met folders,lege flessen enz hij houd zich bezig met dingen wat hij niet mag laatjes open trekken de dvd's uit de kast trekken enz
hihi Hier zijn zijn eigen sokken en schaduwen op de muur of vloer proberen te pakken ook erg favourite. Zijn eten en dan vooral kijken hoe het op de grond valt o ja, bij mama en papa even controleren of haren, neus en oren wel echt vast zitten etc. ps: leuk topic!!
Ik vul even aan: - kattenbrokjes - kattenbakgrind - fotolijstjes in de vensterbank - radio aan/uit zetten - zelfde als hierboven maar dan met de tv
hihi, hier heeft vanochtend het 'toettoet' en dan op je neus duwen, lang volgehouden. Op een gegeven moment pakte ze zelf, MIJN vinger, om op haar neusje te 'toeteren' haha...
Hier kan ze zich lang vermaken met die kleine haar elastiekjes die fel gekleurde zachte dingen. Steeds in het doosje doen en dan over zichzelf leeg gooien. Ben er wel bij hoor, want past ook goed in het mondje. Ook ogen open euh schuiven is erg leuk, vooral als je lenzen draagt haha.
*Onderzetters in het houdertje (dat op de kop zo fijn kan schommelen) *Boeken in de boekenkast (ze verslindt nu al Hemingway en Homerus) *Schoenen van papa en mama * Oude telefoons en afstandsbedieningen (hier gelukkig wel goed genoeg ) * Kattenbrokjes en kattengrind, maar eigenlijk alle kleine prutjes die op de grond liggen * Lege flesjes *(Thee)lepeltjes * Tijdschriften (die echter oplossen in je mond, dus die worden weggehaald) * Luiertas (vanochtend de flessenwarmer helemaal uit de tas geprutst) * Plastic zakken * Manden waar het speelgoed inzit (want daarmee kun je zo fijn oefenen met lopen... waarom zou je je loopauto daarvoor gebruiken? ) * De metalen pennetjes waarmee de lampenkap van de staande schemerlamp vastzit. Die kun je heel goed helemaal zelf eraf prutsen en mee spelen * Het hekje tussen de kamer en de keuken * Papa's gitaar (al helemaal aangevreten. Evenals onze salontafel trouwens) Je vraagt je soms af hoe ze nog tijd overhouden om te spelen met al het speelgoed, want ook daar wordt zeer fanatiek mee gespeeld Oja, ik weet het al... Thirza doet maar 1 slaapje per dag, daar haalt ze de tijd vandaan
En oja, tot groot verdriet van onze kat... is ook die favoriet speelgoed. Kun je echt een hele hoop mee. Aan de staart trekken, in de oren bijten, in de ogen prikken... En vooral niet onder de indruk zijn als poeslief dan de nagels even in je velletje zet. Ne, hahaha, DAT is pas grappig!