rooklucht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij zijn afgelopen weekend heerlijk naar center parcs geweest. we hadden een prachtig gerenoveerd en schoon huisje. het enige wat vervelelend was was dat er best wel een rooklucht hing. er was wel gespoten met verfrisser en we hebben heel even de deur open ghad en op de slapakamers steeds het raam maar die smerige lucht bleef wel hangen. vooral de bank stonk er vreselijk naar:x nou vroeg ik me af of die lucht ook schadelijk is voor babys of dat alleen is als er echt gerookt wordt waar de baby bij is. ( zelf roken wij dus geen van allen)

wel jammer hoor want een hoop kleding enzo helemaal niet aangehad maar ik was alles toch want ik ruik overal rook. en de kinderwagen en de maxicosi heb ik lekker ingespoten met robijn refresh:p sorry misschien ben ik een erge zeikerd maar vind het zoooooooooo vies. bah!

verder hebben we trouwens een heerlijk weekend gehad en heb nu een meisje wat helemaal moe is en heerlijk slaapt.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wat vervelend dat het centerparcs huisje zo stonk.
    Wij hebben dit ook een keer gehad, op de slaapkamer waar mijn man zijn nichtje van 5 moest slapen, hing een enorme wietlucht.
    Het enige wat de medewerkers van centerparcs hieraan doen is spuiten met een beetje luchtverfrisser :S

Maar ik kan me niet voorstellen dat een rooklucht schadelijk is.
    Tenzij er nog een walm rook in de kamer hangt. Maar dit was niet zo aangezien jullie de ramen open hebben gehad.
    Dus ik zou me er niet te druk over maken.

3. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    ander huisje vragen voortaan?

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat had wel gekund maar in alle huisjes wordt gerookt. er zijn daar geen rookvrije huisjes helaas. anders hadden we dat bij de boeking zeker meteen aangegeven;)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bah wiet das helemaal smerig.:(

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Heb ze bij cp dan geen rookvrije huisjes? Wij hadden bij landal wel 1 en was ook echt niet in gerookt. Als je wel een rookvrij huisje hebt geboekt dan zou ik echt wel mijn beklach gaan doen hoor!

Rooklucht is ook nog wel schadelijk dacht ik. Maar niet zo erg als dat er direct naast je kleine gerookt wordt.

7. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik vind het schandalig dat je er geen rookvrij huisje kunt krijgen. Zeker in deze tijd, dat het roken op steeds meer plaatsen verboden wordt.
    In sommige huisje van cp zit standaard kindermeubilair, maar tegelijkertijd mag er in datzelfde huisje ook gerookt worden.

Ik kan me goed voorstellen dat je het erg vies vond.

Liefs Hummel.

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Die rooklucht hangt in bijna alle huisjes (helaas) en dat stinkt idd. maar volgens mij kan het ook van de openhaard komen die in bijna alle huisjes zit. Ik heb in Juni 2 weken in huisje van landal gezeten, en het 1e wat opviel was de rooklucht... geen asbak te bekennen in het hele huisje dus grookt werd er volgens mij niet, maar de open haard stonk enorm (viel mij op) idd deuren open en ramen open en luchten maar haha.

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

das idd een hele goeie van die kachel ja. wij hebben hem nit gebruikt maar misschien was dat het juist wel. nou ja wat het ook was het stonk. gelukkig zijn er al drie wassen weer fris en droog en het matrasje van het campingbedje lekker gelucht. heb zelfs de hoes van mn wipper gewassen!! morgen nog twee wasjes en dan........ wacht er een grote berg strijk hahaha

heb trouwens wel ook op de enqute ingevuld dat het erg hinderlijk en vies was. hopelijk doen ze er wat mee maar zal wel niet:x

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    bah, vies! Ik denk niet dat de geur kwaad kan, wel de rook zelf. Want wat achter blijft is de geur... Ik had laatst een leuk 2dehands vestje gekocht van iemand hier, zo rookgeur ook!!! :( En iemand anders had precies hetzelfde ermee....

Nou goed,d at is nog makkelijk op te lossen door t te wassen, maar in zo'n huisje is minder....

Vreemd dat ze er geen rookvrije huisjes hebben trouwens, dacht dat ze dat daar wel zouden hebben ook voor mensen met allergie.

Groetjes!

Deel Deze Pagina