Beste bv-ers, Arend valt regelmatig in slaap tijdens het voeden, hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Paar vraagjes hoor: Valt hij altijd in slaap ? En wanneer valt hij in slaap gelijk aan het begin van de voeding of aan het eind van de voeding. Wanneer geef je hem bv ? Net nadat je hem uit bed hebt gehaald of als hij al een poosje gespeeld heeft ?
Deed Isa ook altijd in het begin. Wat bij mij hielp was laten drinken tot ze in slaap viel en dan gaan verschonen. daar werd ze wel weer wakker van en dan andere borst laten drinken. Verder niet te warm aankleden, blijven praten tegen je kleintje en evt een nat washandje als ze echt helemaal niet willen drinken.
Arend valt niet altijd in slaap tijdens het drinken, 1-2 x per dag (van de 6-7 voedingen) Dus vrij regelmatig. Hij valt dan aan het eind van de voeding in slaap. Terwijl hij toch maar kort drinktz zo'n 10-15 min. Ik geef hem bv als hij uit bed komt. Hij heeft dan wel een tijdje wakker in zijn bed gelegen, omdat hij vrij kort slaapt. @ spijkervrouwtje: Ik geef altijd maar ee borst, omdat Arend alle melk zie hij extra drink toch weer uitspuugt. Hij zit na 10 min. echt vol.
als alicia in slaap valt aan de borst wat niet heel vaak voorkomt dan verschoon ik haar even en dan wordt ze van de kou wel weer wakker. als ik zie dat ze weer redelijk wakker is leg ik haar weer aan en zo krijgt ze genoeg binne. echter komt dit heel weinig voor omdat ze heel erg gulzig in en naar 5 a 10 min heeft ze genoeg op of vaak zelfs te veel
@Cookie: als hij aan het eind in slaap valt dan denk ik wel dat hij genoeg gehad heeft. A;s jij er toch niet gerust op bent zou je idd tussendoor kunnen verschonen, niet te warm aankleden, of anders even stimuleren/wrijven in handjes of onder de voetjes.
rune viel in het begin ook telkens in slaap, maar ik voedde op verzoek. hij kreeg dus wel genoeg. inmiddels valt hij bijna niet meer in slaap.
ik had het ook hier...deed dan zijn sokjes uit onder voetje kriebelen dan ging hij vaak weer verder drinken... als dat niet hielp dan nog x verschonen..