Beste Teddy, Ik geef nu ruim 3 maanden borstvoeding en alles gaat eigenlijk prima maar sinds ongeveer 1 a 2 weken (het is erin geslopen dus weet niet precies wanneer het begon) is hij bij iedere voeding enorm onrustig aan de borst. Hij beweegt dan met zn hele lijfje, schopt met zn beentjes, klauwt met zn handjes en draait met zn hoofd terwijl mijn tepel in zn mond zit. Heel onrustig voor zowel hem als voor mij! Ik weet een aantal dingen die dat kunnen veroorzaken maar van geen van alle lijkt sprake te zijn. Hij doet het zowel tijdens de tsr als een tijdje daarna, hij doet het ook ongeacht volle of juist minder volle borsten (bijv 's nachts erg volle borsten, einde van de dag veel minder volle borsten) en hij lijkt geen spruw te hebben. Hij hapt verder wel altijd gulzig aan, maar laat heel vaak tussendoor los omdat ie dan zo wild doet. Ik hoop dat jij me kan helpen want het lijkt me niet normaal, toch? Alvast bedankt! Groetjes Pindaatje
Hallo Pindaatje, Lastig om dit zo te beantwoorden. Heeft hij 2 weken terug toevallig zijn 1e injecties gehad? Of is hij ziek geweest? Kan hij pijn aan de oren hebben (verkoudheid). Heeft ie koorts? Omdat het steeds goed gegaan is, zoek ik het nu in een "extern" iets. Het lijkt erop dat er iets is dat hij niet prettig vindt. Maandag toch even langs de huisarts om hem te laten checken? Probeer eens of het helpt om hem tijdens het voeden stevig in te pakken in een doek. Verder zou ik het nu ook niet zo snel weten. Succes