Hallo, Ik heb (denk ik) alles gedaan wat ik kon om mijn dochter bv te geven, maar jammer genoeg had ik te weinig melk, ben er dan ook na 7 weken volledig mee gestopt, omdat het zo echt niet meer te doen was. Nu vraag ik me af of ik tijdens de zwangerschap al iets kan doen om de productie te verhogen? Kan stress een reden geweest zijn dat ik teweinig produceerde? Tijdens de bevalling veel stress omdat het leek mis te lopen bij de geboorte, ook werd dochter direct meegenomen voor beademing, en nadien zeer onwennig door bezoek. Heb me sowieso voorgenomen dat ik zo weinig mogelijk bezoek wil. Alvast bedankt voor de reactie
Hoi, Lees een goed boek over borstvoeding, bijvoorbeeld het boek Borstvoeden van Stefan Kleintjes en Mary Broekhuisen. Lees de website www.borstvoeding.com Bereid je xtra goed voor op de bevalling. Scheiding van moeder en kind direct na de geboorte kan de reden zijn dat de borstvoeding niet goed gelukt is. Bezoek anders in je zwangerschap al eens een lactatiekundige. Alles om je zelfverzekerder te maken. Het echte borstvoeden begint pas na de geboorte. Succes.