Zondag ben ik voor het eerst een langere tijd zonder m'n uk, we gaan met wat vriendinnen bij een van hen thuis lunchen. Ik wil hem voor ik ga nog voeden rond 11.15 uur. M'n man geeft de flesjes tot ik terug ben. Ik verwacht rond etenstijd weer thuis te zijn dus dat zijn max twee voedingen. Nou zie ik het, omdat het maar een korte middag met elkaar is (ook nog 2 uur reistijd totaal) niet zo zitten om me dan ook nog een tijdje af te zonderen om te kolven. Ergens voelt het ook een beetje raar om te doen (ben ook de enige moeder in het gezelschap) Overdag laat ik normaliter max 4 (4,5 bij hoge uitzondering) uur tussen de voedingen. Dit wordt dus net wat langer. S nachts kan er wel zo 7 a 8 uur tussen zitten maar ik weet niet of dat wat zegt over hoe het overdag zal gaan. Overleeft mn productie dat? Wat zouden jullie doen? Een keertje niet of toch gewoon kolven?
Een keertje niet kolven zal je productie echt niet schaden. Maar mijn ervaring is dat je er niet echt prettiger bij zit. Ik ging zelf regelmatig met vriendinnen lunchen, heerlijk, even lekker weg. Maar dan kreeg ik toch op een gegeven moment wel wat last van strakke borsten. Even 10 minuten kolven dan was de druk er af en kon ik weer verder. De dames waren het ook gewend en vonden het prima (mijn vaste lunch vriendinnen zijn beide geen mama trouwens).
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik gewoon maar mn kolfspullen meeneem en dan kijk ik hoe het gaat.