wie heeft de tip voor fijne app om borstvoeding bij te houden. Dus registreren links of rechts en de tijd
Geen ervaring met app's hier had ik op het begin een armbandje die ik wisselde van kant. En de tijd hielt ik nooit bij aangezien ik op verzoel voed en dus nooit op de klok let.
Ik gebruik “breastfeeding” (iPhone) roze icoontje met een blond poppetje dat aan het voeden is. De meest simpele die ik kon vinden. Voed ook op verzoek maar vind enige indicatie van tijd wel fijn.
Ik had ook medela. Alleen bij de eerste. Bij de tweede liet ik het los en deed maar wat en dat werkte ook.
Hier geen app maar ouderwets een kladblokje zodat ik ook alle andere dingen als luierwissels, maaltijden en bijzondere momenten kan bijhouden. Op verzoek van de kraamzorg ermee begonnen en nu zo blij dat ik een soort dagboek voor haar heb! Ook handig voor vragen van artsen, CB. etc. ivm haar eczeem en mogelijke slaapproblemen..
Ik heb de app 'borstvoeding'. Simpele app. Ideaal om inderdaad bij te houden welke borst aan de beurt is. Handig voor mij, ben na het tussentijds verschonen al vergeten met welke kant ik begonnen was
Medela. Geef al een tijd geen borstvoeding meer maar heb de app nog steeds. Houd daarin ook gewicht en lengte bij.
De app samenvoeden, ik vind het ideaal omdat je ook beide borsten in kunt vullen en dan houd de app zelf bij met welke je geëindigd bent.
Baby tracker. Kan je ook slaap (en luiers) in bijhouden en ook kolven (en de voorraad en voeding daarvan). Ook groei kan je daarin bijhouden
Waarom zou je dat bij willen houden? De tijd hoef je niet bij te houden, bv kun je geven als je kindje hongersignalen laat zien. Nooit gedaan eigenlijk. Onthouden welke borst aan de beurt was deed ik alleen in de kraamweek door een elastiekje aan mijn bh, daarna niet meer bijgehouden, ik 'woog' ze even in mijn hand en besliste dan welke ik zou nemen.
Check, mega goede app, kan ook eten, flesjes, hapjes etc in. Ik heb het tot een half jaar gebruikt totdat de kleine de regelmaat niet meer nodig had (naja eigenlijk papa en mama niet meer )
Dit!!! Ik werd er helemaal nerveus van van zo'n app... ontspannen en mijn kindje laten bepalen was/is ;(voor mij!) Echt fijner.