Oh we zijn gependeld en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeborghuizing, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb net gevraagd aan Pammy of ze voor ons (Ingeborg en mij, vriend van...) wilde pendelen. Nou zou Ing in april zwanger worden van een jongen volgens de pendel. Nu waren we beiden een beetje teleurgesteld, we hadden zo'n goed gevoel dat het misschien deze maand wel eens raak kon zijn! We weten ook wel dat het geen 100% garantie is, maar volgens Pammy heeft ze het bijna altijd goed. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? We willen zo graag zwanger worden en al lijkt april niet lang, voor ons lijkt het nog eeuwig! Wel gaaf dat ze voor ons gependeld heeft, toch wel knap als je dat kunt!

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Pendelen geeft overigens geen enkele garantie hoor!
    Zou ze ook eens voor mij willen pendelen? ;)
    Stuur me maar een pb.

Groetjes Marjo

3. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Als je denkt dat het deze maand raak is, waarom dan twijfelen?
    Straks gewoon testen als ze overtijd is en verder zien...
    Echt niet teveel op vqastpinnen.. asjeblieft zeg!
    Sorry, maar je moet echt niet denken dat het nu niet raak kan zijn omdat Pammy zegt dat het in april pas raak zal zijn hoor.. kom nou!

4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend hoor, ik hoop dat het uit mag komen !

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Pendelen is een leuke bezigheid...

Echter is het niet meer dan een spelletje met 50% kans.

Het is namelijk onmogelijk om voor een ander te pendelen en zeker niet voor toekomstige data's.

De enige manier waarop dat wel mogelijk is met een nog geen 100% zekerheidsgarantie is als de pendelaar en de vrager lichamelijk contact hebben, denk aan arm op schouder...

Dus de kans dat jullie eerder zwanger zijn is groot aanwezig hoor!

Pin je er dan ook zeker niet aan vast.

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    zou ze voor mij ook eens willen pendelen? ik heb al aan zoveel mensen gevraagd maar krijg geen reactie

thnx pb me maar

7. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Ja ik weet wel dat we ons daar niet teveel aan vast moeten houden maar Pammy zegt dat ze het bijna altijd goed heeft en dat ze ook wel een proeven heeft gedaan met heeeeel veel mensen en dat het meerendeel goed was. Vandaar, daar worden we dus een beetje onzeker zijn. Begrijp mij niet verkeerd, april zou super zijn maar Ing heeft een miskraam gehad en sindsdien willen we alleen nog maar zwanger worden. Geloven jullie niet in pendelen dan?

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi ik heb me dan laten pendelen via een vriendin van mij en zij heeft vaak gependeld voor mij ongeveer 10 keer voor verschillende dingen en zij had daarvan maar 2 fouten dus 8 goed.

echter is het dus nooit met zekerheid te zegen dat je nu niet zwanger kunt zijn.
    ik hoop dat jullie deze maand zwanger zijn

ik geloof er wel in

9. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Ninetje, hoe weet je dat dan als ik vragen mag? Dat het pendelen eigenlijk alleen kan als je lichamelijk contact hebt? Dus ik kan eigenlijk dit pendelen voor leukheid beschouwen maar moet het helemaal niet serieus nemen? Sorry hoor dames, Ing en ik willen dit zo graag dat we onszelf af en toe gek maken en ik nu zelfs op het forum zit! Hahaha

10. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Juist... leukigheid...
    Het is leuk als het uitkomt, maar als ik alle pendels serieus had moeten nemen, was ik nu al 3 keer zwanger...

11. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    als ze het altijd goed heeft mag ze voor mij ook wel pendelen

op je vraag of de meiden hier niet geloven in pendelen ik geloof wel zeker in pendelen maar ik weet ook dat men er weleens naast zou/kan zitten ik heb me laten pendelen en dan had ik nov 06 en jan 07 zwanger moeten zijn en nu is me april gependelt dus de eerste twee zijn niet uitgekomen.

het is leuk en blijft een gok maar gooi haar adres/ site maar over ben zeer benieuwd

oh ja en het kan toch dat je nu zwanger bent gewoon testen wanneer het kan ik zit ook van ja gevoel zwanger maar ik wil over drie daagies toch eerst een posi test.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    iedereen heeft er een eigen mening over .
    echter komen ze bij mij dus allemaal uit de pendels van de 10 x waren er 8 goed. dus ik geloof er wel in.
    zoals ik al iedereen heeft een eigen mening hierover.

13. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Je kan Pammy een PBtje sturen. Ze heeft een aantal keren gereageerd op het topic over maanstenen op pagina 1 van zwanger worden. Is er iemand wel eens door Pammy gependeld?

14. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Zou ze ook es voor mij willen pendelen? Ik ben benieuwd!

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Je moet dit pendelen helemaal niet serieus nemen...
    Als ze het goed heeft dan is dat puur geluk.

En dan kan ze het nog 100 keer goed hebben...het is puur gokwerk...

Pendelen is nl geen toekomstvoorspeller zoals helaas vele mensen denken. Met pendelen kun je bijvoorbeeld verborgen dingen die diep in je EIGEN onderbewust zijn liggen, ontdekken.

Geen enkele andere kan via afstand in jouw onderbewustzijn kijken, wel kan bijvoorbeeld via een pendel gezocht worden naar een evt *aandoening* de juiste lichaamssteen en ga zo maar door...echter is daar dus wel degelijk lichamelijk contact voor nodig..

Hoe ik dit weet?

Ik bezoek met regelmaat een meduim en ben zelf ook in ontwikkeling..

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben...

vertrouw op je helderste gedachte...daar zit vaak veel meer waarheid in dan de pendels via afstand!

16. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Beste Ninetje,

Bedankt voor dit verhelderende antwoord en fijn dat er iemand zoveel verstand van heeft. Ik denk inderdaad dat het voor de vrouwen die dit forum bezoeken en ook voor mij (haha!) helemaal niet goed is om zo heilig te geloven in de uitslag van pendelen. Op de een of andere manier had ik bij voorbaat ook zoiets van: zou wel grappig zijn, maar opeens kregen we de uitslag van Pammy en we keken elkaar teleurgesteld aan en zeiden tegen elkaar: dan pas! En toen a la minute leken we er in te gaan geloven, stom he eigenlijk! We hopen nu dus heel erg dat Ing zwanger is, maar april zou ook supergaaf zijn natuurlijk, maar het lijkt nog zo ver weg! Nogmaals bedankt dat je zo'n helder antwoord hebt gegeven is voor iedereen beter om dat pendelen te relativeren!

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben ook pas gependeld door iemand van dit foum en er kwam ook april 2007 en jongen uit.. Ik dacht ook: dan pas?!
    Ik heb 2 mk gehad. Ik word gelukkig wel snel zwanger, tot nu toe steeds als mn cylcus weer goed was (rond 33 dagen of minder) was het raak (dus na stoppen met pil duurde het 3 maanden en na 1e mk duurde het 3 maanden...
    Nu is mn cyclus gelukkig dus meteen op orde omdat het maar een vroege mk was ..
    Ik heb nu dus er het idee dat ik misschien weer zwanger ben door meerdere dingen die ik nu heb..maar heb nog 7 dage te gaan...spannend!

Ik ga ook niet uit van het pendelen maar ook ik was even teleurgesteld..Vorige pendel kwam wel uit, maar er was gependeld geen miskraam en het is wel een miskraam geworden dus..ik zie het meer als een leuk iets zeg maar om te doen en kijken of het uitkomt..

Lijkt me ook wel logischer dat het betrouwbaarder is als je echt contact hebt met diegene en niet alleen via gegevens via een pb..

Dus, rustig aan, misschien is Ingeborg wel weer zwanger, ik hoop het voor jullie

Liefs

Syl

18. Niet meer actief

hoi meiden.
    door wie ben je gependeld.

groetjes missie

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb ook een poos gependeld hier (doe het nu niet meer) maar had het ook geregeld goed , maar ja ik heb zo van het is puur toeval dat het uitkwam.

wat men voor mij heeft gependeld is nog nooit uitgekomen.

20. Niet meer actief

hoi sonja.
    oke. was dat ook hier zo.
    ik heb al een paar keer een mail gesturt maar ik krijger maar geen antwoord op heel raar, ik heb al 4 mail gesturt. als iemand voor mij wil pendelen heel graag geborte datum is 07-11-1984.

groetjes missie

Deel Deze Pagina