Na wederom een dip ben ik drie weken terug volledig gestopt met bv. Heb nog een paar dagen 1 voeding gegeven maar ook die is er inmiddels een tijdje af. Ik geef dus helemaal geen bv meer. Begin vorige week had ik in mijn rechterborst wat knobbeltjes, waren 3 slokjes en toen waren ze weg. Nu voelt mijn linkerborst leeg maar geirriteerd aan, alsof er enorme stuwing heeft gezeten, maar dat is niet zo. Moet ik Sam nu weer even aanleggen? Hoebouw je dat laatste restje voeding nu af? Ik moet nu dus eens in de zoveel dagen toch even een paar slokjes laten nemen anders gaat het pijn doen, terwijl mijn borsten leeg aanvoelen.
Toch even kort aanleggen als het zo voelt. Natuurlijk voelen ze 'leger' maar dat is nog niet helemaal 'leeg'. Tijd tussen even wegdrinken zal steeds langer worden tothet helemaal niet meer hoeft. Maar met diepaar slokjes heeft je kind wel weer een portie antistoffen te pakken, altijd handig in de winter.
Ja precies. Heb idd maar even aangekegd en hij heeft een paar flinke slokken genomen. Pijn is nu weg, dus dan doen we dit eens in de zoveel tijd maar even