Zucht... Mag ik even klagen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissyN, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Ben het zwanger zijn helemaal zat!
    Al ruim een week loop ik inmiddels met weeën, rugweeën, buikweeën en beenweeën.
    Vorige week vrijdagavond de verloskundige gebeld omdat het bij mijn zoontje erg snel ging en ze had gezegd dat als ik het idee had dat de weeen waren begonnen ik moest bellen.(donderagavond begon het al te rommelen)
    Zo gezegd zo gedaan.
    Na controle bleek dat ik nog geen ontsluiting had. :(
    Helaas maar wat niet is kan nog komen natuurlijk...
    Ne mijn 2e slapeloze nacht, zaterdag niet veel gedaan, veel op bed gelegen en wat in de tuin gezeten en de weeen weg lopen puffen.Van slapen kwam 's nachts weer niets.
    Toch zondagmiddag maar weer gebeld, met goede hoop kwam de verlos weer onze kant op. Had haar laptop al in de auto gelegd met het idee dat ik toch wel ging bevallen en dat ze zou moeten blijven.
    Maar wat een teleurstelling weer, nog steeds helemaal geen ontsluiting, mijn baarmoedermond zat ook nog zo goed als dicht.
    Pfff al dat werk voor niks...
    Afgesproken om om 20.00 's avonds weer te bellen hoe het ervoor stond.
    Om 21.00 stond ze weer voor de deur.
    En weer hadden de weeen niks uitgehaald.
    Na overleg besloten om een nachtje in het ziekenhuis door te brengen, ik zou aan de ctg gaan en als die goed was zou ik een prikje krijgen dat ik een beetje zou kunnen slapen.
    CTG was prima dus prikje gehad en geslapen als een roosje.
    Heerlijk weer wat energie.
    Wel was me verteld dat door de prik, of de weeen ineens door zouden zetten of ze zouden verdwijnen.
    Het laatste was het geval.
    Tenminste voor 1 dag.
    Maandag nergens last meer van gehad, ja harde buiken maar die zijn te doen.
    Dinsdag kwamen de weeen weer terug, weer lopen puffen en ook 's nachts weer weinig geslapen, woensdag hetzelfde verhaal.
    Woensdagavond verloor ik een groot stuk slijm, nou ja in ieder geval iets dacht ik.
    Donderdag op controle bij de verlos, toch wel een beetje met hoop dat ik nu miss net 1 cm zou hebben en dat ze zou kunnen strippen.
    Maar nee hoor ze kon er echt niet bij komen, aaaaarghhhh
    Ze willen me graag helpen maar mijn lichaam werkt niet mee.

De dagen duren nu ook zo lang, kan niet even met mijn zoontje weg want na 5 stappen gaat mijn bekken opspelen.
    Wereldje word wel klein zo....

Zo makkelijk het bij mijn 1e ging zo moeilijk gaat het nu...
    Ik zal zo blij zijn als dit allemaal achter de rug is en wij onze dochter eindelijk in onze armen mogen houden...

Sorry voor mijn klaagzang maar moest echt even mijn hart luchten....

Liefs

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, kan het me helemaal voorstellen hoor! Zeker als je eerste zo gemakkelijk ging, zal dit wel een hele vieze tegenvaller zijn...
    Je zult dan ook wel blij zijn dat het nu afkoelt? Vannacht wel een beeje geslapen?

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    he meid, wat vervelend!
    vooral met dit warme weer zeg.... pfff
    nou ik hoop voor je dat het snel doorzet hoor!

4. pippilotte

pippilotte Actief lid

Heb je ook niet een klein beetje ontsluiting?
    Bij mij konden ze bij 1 cm strippen, en toen ging het als een speer!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Pff...lekker zo :(
    En hebben ze niet gezegd wat ze nou mogelijk kunnen? Of kunnen ze op dit moment nog niks?
    Bedoel als t zo nog n weekie door gaat (hoop t echt niet voor je hoor) dan ben je dood op als je moet persen. Lijkt me ook niet echt handig.
    Of zitten ze te wachten tot er daar wat open gaat en ze n mogelijkheid tot strippen hebben?

Ik hoop dat je niet reageert en nu gewoon aan t bevallen bent ;)

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Jeetje dat is flink balen! Ik wil jeheel veel sterkte wensen!

7. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties :D

Heb vannacht wel redelijk geslapen, 4 uurtjes totaal geloof ik ;)
    Beter dan niks toch hihi.
    Ze kunnen echt niks, zodra er een opening is gaan ze strippen of mijn vliezen breken maar ze kunnen er nu gewoon echt niet bij.
    Zit echt potdicht daarbinnen...

Ik merk gewoon dat mijn lichaam zich wel aant klaar maken is voor de bevalling, op de ontlsuiting na dan...

Kennen jullie die reclame op Net 5 van Will en Grace waarbij hij zijn handen op haar borsten heeft omdat ze "lekt", nou hier precies zo, lijk wel een koe.
    Ook alles moet opgeruimd zijn, heb geen rust in mijn kont.

Probeer positief te blijven te denken hihi...

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    RESPECT!

Ik heb drie dagen weeën gehad, bij onze eerste, vond ik al lang....en dat was in een airconditioned ziekenhuis, pffff zeg, wat heb ik bewondering voor je, ondanks de term klagen, positieve benadering!

En vandaag gewoon die 1e centimeter, want het wordt wel tijd nu! Kunnen ze ook niet met een ietsiepietsie naald die vliezen breken, bah, ze kunnen zo veel in de medische wereld, maar je helpen met ontsluiting, het klinkt zo simpel.....

Sterkte, succes en hou vol!

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Maar wat de anderen al zeggen: straks als je voor het echie moet, dan ben je al doodop?! Ze kunnen je baarmoedermond toch verweken met die vetertjes, pilletjes, cremetjes etc? Oh meid, ik hoop zo dat ze er snel uit is, want dit is gewoon te zielig voor jou!

10. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Blikjes Red Bull staan al in de kast hihi :)
    Weet idd dat ze kunnen verweken met al die zooi hihi maar ik wil dus eigenlijk niet in het ziekenhuis bevallen.
    En dat soort dingen geven ze toch alleen in het ziekenhuis?

Probeer zoveel mogelijk mijn rust te pakken, 's middags ga ik gelijk met mijn zoontje naar bed en mijn vriend doet heel veel gelukkig.
    Waggel een beetje door het huis en rommel hier en daar wat, het zware werk laat ik aan vriendlief over.

Mocht ons meisje er volgende week nog niet zijn dan komt mijn vriendin mijn zoontje een dag ophalen. Das ook wel lekker hoor, hoewel hij helemaal niet lastig is en weinig aandacht vraagt.

Zo en nu heb ik weer genoeg gekletst en ga maar eens kijken of een douche-je wat rust in mijn buik gaat brengen...

Liefs

11. Vlinder84

Nee, snap dat je niet in het ziekenhuis wil bevallen. Maar soms heb je niets te kiezen he dus als het echt moet, verzet je er dan niet tegen. Ik baal er ook giga van dat ik niet lekker thuis kan bevallen, maar ja als het niet anders kan... En laten we hopen dat je vriendin je volgende week mag bezoeken omdat ze je kleine baby wil zien :D

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ah gatsie ze reageert dus toch nog :(
    Dus nog niet aan de gang.
    Meid ik zou op den duur toch voor zon veter gaan ofzo hoor.
    Ik wil ook t liefst puur natuur. Maar hier is madam lekker weerbarstig en wil niet draaien. Dus krijg volgende week n draai poging...en als dat niet lukt (of ze draaid terug) dan wordt t een KS.

Doe vooral niet rustig aan! :)
    Lekker in beweging blijven helpt. verleid je mannetje (als je daar zin in hebt) want ook dat soort actie helpt. En dan duimen wij even met zn alle dat je je kleine binnen n paar uur in handen hebt :)

13. Vlinder84

Haha ja seks, ananasharten, bitter lemon... Maar die laatste twee raad ik je niet echt aan hoor, weeenstormen zijn ook niet je van het! Dus vooral heel veel seks!

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    He gets meid....wat zou jij blij zijn dat het niet meer zo warm is...!

Ik hoop en ga voor je duimen dat het snel doorzet zodat je snel je kleine wondertje in je armen mag sluiten.

Hou ons op de hoogte!

Groetjes Debby

15. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hier ook 1 die het echt helemaal zat is...Maar snap voor jou dat het helemaal niet meer leuk is zo als het niet wil doorzetten.....Hoop voor je dat je snel je kleine meid in je armen kan vasthouden...Suc6!

16. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Bedankt weer meiden :thumup:

De positiviteit van vanmorgen is nu even ver te zoeken...
    Net even een goed potje zitten janken, de moeheid sloeg inene weer toe..

Heb Devin maar even voor de tv gezet met een dvd, even rust, voel me ook wel een slechte moeder nu, kan gewoon weinig hebben.
    Ben blij dat het bijna weekend is en dat mijn vriend de zorg over kan nemen en met Devin leuke dingen kan gaan doen.

Pffff die rothormonen ook... :cry:

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hej kom op! Je bent helemaal geen slechte moeder! Dit heb je nou gewoon ff nodig. Zodra je je kindje elke dag uren voor de tv zet zonder dat er iets aan de hand is, dan kom je nog maar eens terug met je verhaaltje over hoe een slechte moeder je wel niet bent hoor!
    Tot die tijd mag je af en toe gewoon ff uit puffen terwijl je kleine afgeleid wordt door de tv :p
    Helemaal niks mis mee nu.

Heb je anders niemand die af en toe de kleine even mee kan nemen zodat jij wat extra rust hebt?

18. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Even een update..

Ben nog steeds niet bevallen :(
    Het rommelt nog steeds maar doet verder niks.
    Gisteren is ons zoontje een dag bij opa en oma geweest en hebben vriend en ik nog even het huis onder handen genomen.
    Dacht bij mezelf miss brengt het wat op gang.
    Het enige resultaat waren hele dikke enkels en een schoon huis..
    Heb iig wel lekker geslapen vannacht haha...

Liefs

Deel Deze Pagina