tepels jeuken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wies31, 19 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sinds gisteren heb ik ineens last van jeuk, kan er niet vanaf blijven! Mijn tepels gloeien er ook nog eens bij. Verder zijn mijn borsten licht gevoelig(zijkant), maar niet overdreven. Heeft iemand hier nog meer last van?

liefs wies

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meid, ja ik heb hier elke cyclus helaas last van... het is vreselijk irritant... zo tussen mijn ei en mijn ongi begint het hier... Hopelijk betekend het voor jou goed nieuws!

dikke kus

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik kan niet zeggen dat ik ooit echt last heb gehad van m'n borsten. Misschien iets gevoelige tepels, maar verder niet.
    Elk vrouwenlichaam is anders en wat voor de één iets betekend, hoeft voor de ander niet zo te zijn.
    Ik hoop dat het voor jou goed nieuws betekend.
    Groetjes,
    MaWaBe

4. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik had het nooit gehad tot vorige maand. Toen was het tussen ei en ongi. Nu heb ik geen last, terwijl het wewl tussen ei en ongi is.

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    bij mij begon het na dat ik positief had getest.. het voelde aan alsof ik 3 uur onder een zonnebank gelegen had :confused: dus verbrand zeg maar en in week 5 van mijn zwangerschap begon ook de pijn aan de zijkant...
    nu voel ik al 3 weken alsof ik weer 12 jaar ben hahaha dus pijnlijk..
    hoop dat het bij jou ook een goed teken is ;)
    groetjes van Ramona

6. visje22

visje22 Lid

11 apr 2007
    27
    0
    0
    zou toch wel mooi zijn als het dan zwangerschap zou betekenen wies,vind je niet,na 14 rondes :S

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik had er geen last van.. Maar wel ontzettend last van opgezwollen tepels en borsten. Maar vooral tepels, die zagen er echt gek uit! De pijn die ik voelde was heel anders dan die je hebt als je ongi moet worden. Ik had harde bultjes in mijn borsten en echt een stekende pijn..

Nu kan ik er zelfs niet op slapen!

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt voor jullie reacties, ik wacht nog maar even af. Ik hoop inderdaad dat het na ronde 14 zo mag zijn. De ha belt zomenteen op voor de uitslag van mijn man. (zaadanalayse) Is ook spannend. Hoop dat het goed is, en dat we niet naar de gyn hoeven na deze maand! haha

liefs wies

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Bij mij was het wel degelijk een symptoom alleen later.

eerst heel veel pijn aan de zijkant richting oksels, en rond week 5 ook enorme jeuk.

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb elke maand pijnlijke borsten (het gevoel alsof er met naalden in gestoken wordt). Het begint aan de onderkant van mijn borsten en breidt zich dan uit naar de zijkant (oksels). Ook heb ik vaak jeukende tepels. Maarre.... helaas, nog steeds geen positieve test voor mij!

XXAnna

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    spannend meid! De duimen draaien voor goed nieuws!

12. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ook ik heb de laatste tijd jeukende tepels en ik dacht dat het misschien raak mocht zijn, helaas werd ik steeds weer ongesteld.
    Ik hoop dat het voor jou iets anders betekend.

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hallo,

Ik ben nieuw hier en ben net gestopt met de pil, in maart. Dus ik hoop dat het zo snel mogelijk raak is.

Ik heb ook zo´n jeukende tepels en af en toe krampen onder mijn buik.

Het kan ontpillen zijn, maar ook dat ik zwanger ben.
    afwachten maar.

Succes met iedereen.

Groetjes Nazli

14. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb nu al twee weken ongelofelijk jeukende tepels en daarnet kwam er zelfs wat doorzichtig vocht uit als ik er op duwde. Heeft iemand dit al gehad? :(

Ik heb wel wat bloedverlies nu, maar mijn bmm is erg hoog en gesloten.

Die jeuk is om gek te worden! :(

15. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Toen ik met de pil stopte, kreeg ik de 1e paar cyclussen ook last van gevoelige borsten en tepels.

Nu is dat al veeel minder..

16. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Heb het ook weleens.. tenminste toen ik laatst zwanger was en het nog niet eens wist, had ik ook echt ontiegelijke jeuk. Betrapte ik mezelf erop dat ik op t werk ongegeneerd aan mn tepels zat te krabben. Oeps gezellig...!

Nu weer zo nu en dan.. maar goed, dat hebben er dus meer hier tussen hun ei en ongi, dus ik durf nog nergens op te rekenen!

Deel Deze Pagina