zooooooo een Jeuk aan mijn buikkk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door serlovesang, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serlovesang

    serlovesang Actief lid

    5 aug 2006
    130
    0
    0
    hallo..
    Ik heb dus excht striemen op mijn buik gekregen, en had dus zo een soort olijfolie gekocht speciaal voor striemen daarna is mijn buik dus zo gaan jeuken weet niet of het daardoor komt maar de jeuk is niet normaal me striemen zijn helemaal dik geworden en rood door het krabben.. hebben meerdere dit want word echt gek...

    alvast bedanktttttttttt
     
  2. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    Die striemen heb ik ook. Als ik ze insmeer of als t warm is dan jeuken ze.

    Mss heb je creme waar iets inzit waar je niet tegen kan? Iets met alc bijvoorbeeld.
    Anders gewoon ff lekker douchen en niks er op smeren kijken of dat beter is
     
  3. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hihi ik heb ze ook... maar bij mij jeuken ze juist als ik ze niet insmeer.... haha ik heb vitamine e olie gekocht werkt bij mij super... ze zijn zelfs al een beetje wit geworden...

    ohja niet krabben!
     
  4. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, ook hier sinds de striemen gekomen waren ineens veel jeuk.
    krabben tja, het is beter van niet maar ik kan er soms echt niet meer tegen.

    ik gebruik er van vsm calendulan emulsie voor, werd ook aangeraden door de vlos.
    als het jeukt en je smeert het erop helpt het wel, maar de jeuk komt wel op een gegeven moment weer terug!

    hopelijk gaat het snel weg na de bevalling!

    joyce
     
  5. serlovesang

    serlovesang Actief lid

    5 aug 2006
    130
    0
    0
    jaa het jeukt gewoon vreselijk ik heb zelfs rode bultjes.. denk ook dat ik ergens allergisch voor ben want deze jeuk is gewoon zo erg dat ik er wel om kan gaan huilen zijn bij jou de striemen ook zo dik geworden door het krabben..en het is gewoon echt geirriteerd.. weet gewoon echt niet wat ik moet doen.. maar dankje voor jullie reacies
     

Deel Deze Pagina