bowlen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lollifant84, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Zaterdag avond heeft mijn vriend een nieuwjaarsborrrel. We gaan dan bowlen.
    Uiteraard mag ik mee en ga ik ook mee maar ik twijfel of ik mee zal bowlen.
    Ik neem over het algemeen niet zo'n zware bal maar elke die bal gooien ik weet het niet.

Wat denken jullie? Hebben jullie tijdens je zwangerschap gebowld?

2. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik heb tijdens mijn vorige zw. schap gebowld ja. Kan me niet meer herinneren hoe ver ik was. Ergens in juli en ik was in nov uitgerekend. Had iig een flinke toeter al.
    Ging best goed. En alle ballen in de goot zei ik gewoon: tja zwanger he....

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn tante was hoogzwanger toen ze nog ging bowlen. WEl bowlde ze met twee handen.... dus bal op de grond en dan met twee handen "afzetten"

4. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Lijkt me ook geen probleem. Overal staat dat je alle sporten mag beoefenen zolang het goed voelt. DUs bowlen ook!
    Ik heb toevallig afgelopen weekend gebowld..maar ben wel iets korter dan jouw zwanger ;) Wel spierpijn.. in mijn benen en arm. Dus geen buik!

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb een avond gebowld met 30 weken. Ging niet zo heel goed met die buik maar heb wel een hoop lol gehad, dus veel plezier!

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik ben ook nog gaan bowlen met 22 weken zwangerschap, ik had toen wel al rugklachten dus heb het rustig aan moeten doen en was daarna ook best gebroken maar ik heb wel heel veel lol gehad.
    m'n buik zat wel in de weg maar het was wel te doen.
    ik denk dat het per persoon verschilt of het nog lukt om te gaan bowlen.
    iniedergeval veel plezier die avond.

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb 3-4 weken geleden ook nog gebowld, flinke buik, had het idee dat iedereen keek.. Maar.. ik was niet eens zo slecht hoor ;)
    Lichtste bal gebruikt en dat ging prima. Ik denk dat je dat zelf wel aanvoelt... Desnoods stop je als het niet gaat?

8. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben ook gaan bowlen, was volgens mij toen een maand of 4 zwanger? Lichte ballen genomen ook... Ik heb die dag erna wel bloedverlies gehad en waarschijnlijk was er een adertje gesprongen door het bowlen. Maar iedereen verschilt natuurlijk. Daarna ben ik niet meer gaan bowlen dus ik zou niet weten of het schadelijk is.. Maar zoals je leest zijn er meerdere die zijn gaan bowlen en er is niks gebeurd.

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik heb ook gebowld, was denk ik een week of 16 zwanger...
    Bij mij voelde het na een tijdje niet fijn meer, kreeg last van me buikspieren.. Ik gooide wel met 1 hand / arm, al wisselde ik wel steeds af met links en rechts.. (handig als je met beide handen kan gooien :D)

10. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    mijn man en ik wouden vorige week ook gaan bowlen
    toen heb ik de vk gebeld of ik dit mag doen
    zij zei: als je maar goed naar je lichaam blijft luisteren en goed tillen vanuit je benen dan is er niks aan de hand en als je lichaam er genoeg van heeft merk je dat snel genoeg zij ze

liefs ancie

11. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    thanks voor de reacties. Kan dus gewoon gaan bowlen. De collega's van me vriend zullen wel de opmerking maken dat ik zlf mijn bowlingbal heb mee genomen hahah.

12. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hallo,

ik ga ook graag gaan bowlen en heb dat gedaan tot aan de vierde of vijfde maand, nu ga ik niet meer omdat ik de laatste keer dat ik
    bowlde rugpijn had! dusja

groetjes

Deel Deze Pagina