Tepels worden donkerder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovieyou, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

#1 lovieyou, 16 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2014
    Mijn tepels veranderen altijd wat van kleur na eisprong.. ze worden ook zichtbaar groter en pijnlijker. Mijn tepels zelf worden wat roze en eromheen worden ze echt donker bruin met een donkere kring. Meestal maar een klein beetje.. maar deze maand echt extreem veel donkerder.

Wie heeft dit ook altijd na de eisprong/voor menstruatie? Ben nu toch wel eens benieuwd. Pijnlijke borsten hoor ik idd vaker, maar dat de tepels echt van kleur veranderen?

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mijn tepels worden ook bijna elke maand wel iets donkerder en groter. Volgens mij heeft dit met de betere doorbloeding als gevolgd van hormonen in je luteale fase te maken, waardoor ze donkerder lijken. Nu (testte gister 12 dpo positief) lijken mn tepels ook wel iets donkerder, maar ik weet eigenlijk niet of het donkerder is dan normaal of dat ik dat graag wil zien ;). Tijdens mn bbz waren ze niet donkerder en bij mn doorgaande zwangerschap pas vanaf een week of 7 a 8 geloof ik. Succes!

3. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Als allereerst, gefeliciteerd!! :D
    Ik vond helemaal niks via google over donker wordende tepels na de eisprong, alleen tijdens zwangerschappen. Maar jij hebt dit dus ook? Ik vond het al raar, omdat ik het iedere maand wel een beetje heb. Ik ben natuurlijk niet iedere maand zwanger haha. Deze maand zijn ze wel echt extreem veel donkerder, ben benieuwd! Ik twijfel niet of ze donkerder zijn, ze zijn het echt!

Deel Deze Pagina