gevoelige tepels voor of na de eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babylove 85, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi meiden,

ik heb eens even een héél klein vraagje ,
    hebben jullie meestal gevoelige tepels net voor de eisprong of net erna?
    ik heb namelijk vorige week erge last van buikpijn gehad en de 14de (denk ik) een eisprong gehad . aangezien men ovutestjes pas gisteren zijn aangekomen thuis heb ik pas gisteren een test gedaan en was er nog een licht streepje te zien, heb vanmiddag nog eens getest en was weer licht streepje iets lichter dan dat van gisteren.. nu twijfel ik of ik dus daarom men vraag . als de meesten onder jullie gevoelige tepels hebben na de eisprong ga ik er maar van uit dat ik hem toch gehad heb ...

alvast bedankt xxx

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb altijd vanaf en na de eisprong last van gevoelige tepels. Alsof ze verbrand zijn lijkt het wel.

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja dat gevoel ja :) dan denk ik toch hem gehad te hebbne, heb ik het toch juist gevoeld denk ik :)

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Duurt bij mij gemiddeld een week en dan is het weer weg :). Heel irritant, maar voor mij een teken dat er een eisprong is geweest :)

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ok thx ;) nu afwachten dan maar . :)

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Spannend :). Hopelijk vliegt de tijd een beetje voor je :D

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb het als ik terugreken, en mn lutale fase ook 14 is en niet 18-19, altijd ongeveer vanaf 4 dagen voor mn eisprong tot een of twee dagen erna, ook icm gemene steekjes in mn onderbuik. Ik wil het eigenlijk wel zeker weten dus ik heb ovulatietesten besteld. Zo kun je t zeker weten inderdaad en je eigen symptomen leren herkennen!

8. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik heb altijd een tijd na mn ei gevoelige tepels.. en dan beginnen die memmen ook zeer te doen :) en niet zo'n beetje ook!!

Deel Deze Pagina