Misschien een stomme vraag maar goed. Ik ben in januari gestopt met de pil. Heb een regelmatige cyclus met een vrij lichte menstruatie. De laatste menstruatie is nu bijna weg. Dit was eigenlijk alleen oud bloed verlies met af en toe een veeg roze/rood. Dit is nu een dag of 10 bezig ongeveer. Nu heb ik vandaag een behoorlijk heftige astma aanval gehad. Zo een als vandaag heb ik er niet eerder gehad. Ben nu na ongeveer 8 uur nog redelijk kortademig. Kan dit met het ontpillen te maken hebben, of is het gewoon toeval? Kan de inhalator kwaad als je probeert zwanger te worden? Ik ga liever niet naar de dokter, aangezien het mijn eigen dokter niet is. Als het niet anders kan dan ga ik morgen wel uiteraard. Sorry voor een beetje warrig verhaal misschien. Bedankt voor het reageren alvast.
ik weet niet welke inhalator je hebt maar volgens mij mag je de meeste gewoon gebruiken zelfs als je al zwanger bent.. waarschijnlijk heb je ook ventolin die haalt de scherpe randje van je aanval weg die zou ik gewoon nemen heb ik ook gewoon gedaan toen ik zwanger wilde worden. en je kan op een stoel gaan zitten rug recht en armen even omhoog dan maak je je luchtwegen beter vrij en dat kan vaak ook al iets helpen. succes
dank je wel. ik heb idd ventolin gebruikt. Ben blij dat het geen kwaad kan iig. Je tip ga ik de volgende keer uitproberen. Ben nog steeds enigzins kortademig, maar gelukkig niet meer zoals gister.
Oh wat vervelend is dat toch hé. Ik had voor mijn kinderwens seretide, xycal en nasonex, maar daar moest ik wel mee stoppen. Ik heb nu in plaats van de seretide Beclometason cyclocaps, nevel en Tavegyl. Ik moet zeggen dat dit veel minder goed werkt. Ik baal er eigenlijk van als een stekker en dat is nogal licht uitgedrukt. Ik voel mijn allergieën en ben continu benauwd. Het steelt wel als ik de wekker zet om echt om de zoveel uur de Beclometason te nemen. Maar goed, dit is beter dan niks natuurlijk! Ventolin heb ik ernaast, maar daar heb ik 10 min wat aan helaas... Laat je goed informeren bij de huisarts zou ik zeggen...
Kan me voorstellen dat je baalt. jammer dat ze niet net zo goed werken. Vreemd ook wel dat ze geen gelijkwaardige medicijnen hebben die niet schadelijk zijn bij zwangerschap. de ventolin heb ik ook maar even wat aan. Verder heb ik nog geen medicijn gekregen. Gister was ook past de eerste heftige aanval zeg maar. Zal mijn dokter idd bellen. bedankt.