Halloa, De titel zegt het al een klein beetje. Ik heb al de hele dag mijn zoontje niet voelen bewegen. Normaal gesproken voel ik hem elke dag behoorlijk erg bewegen en ook heel erg veel. Ik ben nu 23,5 week zwanger is het erg dat ik hem nu niet voel bewegen? Heb vanmiddag een afspraak bij de verloskundige dus hoop zo dat alles goed is:s
Bij dit termijn is het nog niet noodzakelijk dat je de kleine dagelijks voelt bewegen. Het kindje kan een groeispurt doormaken waardoor het nu erg rustig is. Of het heeft gewoon een luie dag. Maak je vooral niet druk, vanmiddag mag je weer naar de vk en hoor je het hartje weer. Ik heb trouwens speciaal voor die momenten een angelsound, zo hoor ik het hartje van de kleine wanneer ik haar niet voel. Erg geruststellend!
Ik had ook een angelsound maar die is kapot:x Ga denk ik maar een nieuwe aanschaffen. En voelde hem net weer bewegen GODDANK!
Wat goed dat je de kleine weer gevoelt hebt, ook ik maak me soms ongerust als ik de kleine niet voel en ik ben 21weken nog maar haha,ik heb gehoort van de gynaecoloog bij me zoontjes dat je de baby pas met 28weken elkedag duidelijk moet voelen Liefs Maria
Ja dat zei men verloskundige ook de vorige keer. Maar dat bewegende gevoel wil ik het liefst gewoon elke dag elk uur en elke minuut voelen hahahaha het voelt zo gigantisch mooi