Tepels

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dahlia, Dec 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben vandaag al 2 á 3 dagen over tijd en dat maakt het deze maand dan wel weer spannend. Mijn menstruatie is best regelmatig geworden sinds ik in januari gestopt ben met de pil.

Nu is het net alsof mijn borsten gevoeliger zijn geworden en alsof mijn tepels er anders uit gaan zien. Als je (net) zwanger bent, klopt het dan dat er een soort van gat in het midden van je tepel komt, want het lijkt net alsof ik dat nu heb.

(het kan net zo goed zijn dat ik tóch ongesteld ga worden hoor, heb ook voor mijn menstruatie weleens gevoelige borsten). Maar hoop het natuurlijk niet. Hoe snel veranderen je borsten?

Was de afgelopen maanden steeds de derde ongesteld (3 sept. 3 okt. en 3 nov.) en nu dus nog niet.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nog helemaal geen reacties?

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    nee, ik vroeg het me ook al af.. want ik heb dit ook sinds een paar dagen

4. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Hey Barbara1983,

Vervelend als je niet weet van hoe en wat:( Je zou als eerste toch even een test kunnen doen. Dat is iets wat je toch een hele hoop meer zekerheid geeft of je zwanger bent of niet. En vooral omdat je zegt dat je toch al wel weer een regelmatige cyclus hebt.

Wat betreft de tepels.. Toen ik zwanger was waren ze de eerste paar weken niet anders dan anders. Het gekke was dat ik de maand ervoor toen ik ongi moest worden ze gruwelijk veel pijn deden, en juist de maand dat ik zwanger was dat ik nergens geen last had van pijn aan mijn tepels. Vanaf de 18 weken werden mijn tepels iets groter en donkerder, en rond de 22 weken kreeg ik er kleine gaatjes in. Ohja en vanaf ong 20 weken begonnen ze te glimmen. En dit is eigenlijk allemaal nog steeds zo.

Suc6 en laat het wel even weten als het raak is he;)

5. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik zou zeggen testen!!!

6. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Barbara 1983:

ik ben in juli gestopt met de pil. Sinds ik gestopt ben voel ik mij iedere maand anders, wel is het zo dat mijn borsten altijd gevoelig waren van de eisprong tot mijn menstruatie.
    Deze maand had ik hier wederom last van dus ik dacht: helaas, op naar de volgende ronde.
    Totdat ik vanmorgen positief teste!
    Het wil dus niet zeggen dat de kwaaljes die je hebt er niet zijn als je zwanger bent of andersom, je lichaam kan je voor de gek houden.

Je tepels veranderen tijdens je zwangerschap, bij de een al bij 5 weken bij de andere later. Verschilt per lichaam.

suc6 ermee en laat even weten als je getest hebt!
    groetjes Dorianne

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjullie wel voor de reacties. Ben nog steeds niet ongesteld en heb dat gevoel ook (nog) niet echt dat ik het ga worden, want meestal begint de buikpijn al een paar dagen er voor bij mij.

Ik loop sinds de zomer bij een gynaecoloog en moet altijd bellen als ik ongesteld geworden ben en dan doen we 10 dagen na de eerste dag van de menstruatie een inwendige follikel-meting. Dus weet nog niet of ik de test met/ bij de gynaecoloog moet doen of dat ik zelf een test ga kopen.
    Maar ik denk dat ik nu nog niet ga testen hoor. Ik denk dat ik dat pas ga doen als ik over een week nog niet ongesteld ben. Dat om teleurstelling te voorkomen. Dacht ergens in de zomer dat ik ook zwanger zou zijn en ik deed op een gegeven moment wel 5 testen in één week tijd, om dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger zou zijn.... De teleurstelling was groot toen ik toch ongesteld werd.... Dus ik wacht nog even af hier.....

8. misa

misa Niet meer actief

He wat spannend allemaal..! Aangezien je echt overtijd bent, zou ik ook een kruidvattest (2 voor 5 euro) doen. Maar ik kan me ook indenken dat je bang bent voor de teleurstelling. Maar dat geeft wel duidelijkheid!
    Succes met wachten of testen!

Liefs

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjewel! :) Ik wacht nog even...

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

En nog ben ik niet ongesteld! Zou het nu raak zijn? Het is echt net alsof mijn borsten wat voller aanvoelen en ze zijn best gevoelig.
    Echt spannend dit!Denk dat we vrijdag maar gaan testen of zo als ik dan nog niet ongesteld ben.

11. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    zou kunnen natuurlijk bij de eerste wist ik dat ik zwanger was omdat mijn tepels zou zeer deden bij kou, net of er iets met schuurpapier overheen ging:p ga er daarom ook maar vanuit dat bij mijn deze ronde weer niets gebeurt.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

I hope so!

13. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    spannend zeg, ik kreeg ook altijd gelijk last van "harde" gevoelige borsten..

maar sinds een paar maanden heb ik het ook voor dat ik ongesteld ga worden dus dat is wel vervelend dat maakt me steeds in de war...

ik duim voor je!

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ben ongesteld geworden! :(

15. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh echt wat jammer!! :x
    Pfff vooral zo spannend als je anders altijd op tijd bent!
    Hoop voor je dat het in de volgende ronde wel raak is! :)

16. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    balen he!!!!! Ik hoop voor je dat je in januari beter nieuws voor ons hebt

17. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Wat jammer Barbara. Een nieuw jaar nieuwe kansen, succes!!!

Liefs...

18. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    wat balen zeg!!!

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjullie wel. Lieve reacties!

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    mischien raar maar het kan komen door de kou en droogte van de lucht. ik heb namelijk in de winter in het midden van mijn tepel een kleine indeuking..

ik hoop voor je dat je straks een tweede streepje aan ons mag showen :)

Share This Page