Hoi Dames, Ik heb de laatste dagen last van een volle opgeblazen buik hij zit me ineens erg in de weg terwijl ik dat normaal nooit heb.. ook niet zoveel honger vooral smorgens erg moeilijk om wat te eten.. Weet iemand waar het door komt, door het stoppen met de pil? of heeft het met je eisprong te maken of wat? Hebben meer dames dit? Ik ben nu voor het eerst gestopt en had 4 dec mijn ei ik las trouwens dat de zwangerschapssympthonen pas komen als je bijna ongi moet worden.. dus neem nit aan dat je nu al iets zou kunnen merken toch? als het zo is..?
pfff opgeblazen buik kan vanalles zijn. Kan komen van je darmen, maar ook van de hormonen. Als je net gestopt bent met de pil moet je lijf zelf een cyclus gaan regelen. Ikzelf heb bepaalde momenten in mijn cyclus ook een opgezette buik. En misschien wel van een zwangerschap, zou kunnen. Suc6 ermee
thanx voor je reactie ik weet het ook niet het is nu weer ietsje minder, dus zal dan wel door he stoppen komen misschien..
Misschien komt het door het stoppen, zou kunnen. Misschien is het gewoon lucht in je darmen ofzo en dat die daarom opzetten.