bloeden na bevalling?

Discussion in 'Na de bevalling' started by wiebertje, Feb 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Hallo

Ik ben 9 januari bevallen van een gezonde zoon, daarna is het heel normaal dat je nog blijft bloeden maar dat moet ophouden bij mij deed dat het ook maar sinds 12 feb is het weer begonnen :( ik dacht nou ben ongesteld geworden maar bloed nog steeds vrij helder is het ook inmiddels ben ik ook weer aan de pil begonnen dat was maandag 15 feb.

Nu is mijn vraag is dit normaal heb verder nergens last van geen hoofdpijn of pijn in mijn buik snap er niks meer van :(

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ben je toen misschien weer wat meer gaan doen? Dan kan het ook zijn dat je weer meer gaat bloeden namelijk.

Bij mij heeft de kraamzuivering/kraambloeding, beide keren overigens rond de 7 weken geduurd. Eerste keer wat langer dan 7 weken, tweede keer net voor de 7 weken dat het 'klaar' was ;). 6 weken is gemiddeld. Je zou even de verloskundige/huisarts kunnen bellen, wat hun denken. Maar ik zou het zelf gewoon nog even afwachten.

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    bedankt voor je reactie ik wacht het nog even af als het niet ophoud neem ik even contact met mijn dokter

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hoe lang is het opgehouden?
    Bij mij is het een paar daagjes opgehouden en ging toen weer "opnieuw" verder.
    Bij controle met echo bleek dat er nog een stukje placenta zat.
    Ik had dus een nacurretage nodig.

(gefeliciteerd trouwens ;))

5. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    hey Vosje2000 had je dan nergens last van buiten het bloeden dan pijn ofzo?

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

een vriendin van me bloedde na maanden nog steeds. niet zo hevig, maar toch om vraagtekens bij te zetten. Het bleek een hormonenkwestie te zijn. Haar is aangeraden aan de pil te gaan.

7. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    ik ben nu ook met de pil begonnen pas de eerste strip dus we zullen zien

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

Mijn zoon is ook van 9 januari ( heb keizersnee gehad )
    bij mij was het bloeden na 2,5 week over ben bij 3,5 week begonnen met de pil 1e strip is nu net leeg. en het bloeden bij mij is ook weer begonnen eind vorige week bij mij is het wat ouder bloed en af en toe wat helderder weet ook niet goed wat het is of het nu van de bevalling is of menstruatie

9. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    raar he bij mij was het wel even weg ik dacht nog aan een menstruatie maar die duren niet zo lang toch?

10. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik heb hier ook een vraagje over. Ik ben 15 februari bevallen van mijn 2e kindje. Ik heb echt geen idee meer hoe de bloeding verliep bij de 1e. Nu heb ik sinds een week niet echt bloedverlies meer. We verlies ik nog wat bruinig slijm. Is dit normaal? Het stinkt verder niet en heb ook geen buikpijn ofzo? Is dit reden tot zorgen?

11. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    bruinig slijm betekent toch vaak het einde van een bloeding of begin bij mij is dit wel altijd het geval.
    Overigens zei de dokter tegen me zolang je niet erg veel witte vloei verliest is het in orde ivm infectie

12. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ok, dus dan zou het vloeien bijna afgelopen zijn. Ben er al zo flauw van. Echt veel is het niet, maar ook niet echt weinig. Moet echt nog wel een maandverbandje om, een inlegkruisje is nog te klein.

13. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik had ook iets dergelijks!
    Na de keizersnede 3 weken nagevloeid en toen stopte het. Ik blij, maar na anderhalve week had ik dus alweer mijn eerste menstruatie. Op de eerste dag ook meteen begonnen met de pil, maar die 'menstruatie' heeft dus mooi 3 weken geduurd en daarna kwam de stopweek er ook nog eens achteraan. Dus in totaal lekker 4 weken gevloeid :$. Nu is de stopweek voorbij en het vloeien eindelijk ook.... Volgens mijn gyn was het trouwens normaal om de eerste cyclus zoveel te vloeien en hij maakte zich er geen zorgen om....

Share This Page