ik heb gisteren te horen gekregen bij de 12 weken echo dat mijn kindje met 9 weken is gestopt met groeien. nu heb ik tot nu toe nog geen bleodingen gehad nu is mijn vraag hoe lang gaat het ongeveer duren voordat mijn lichaam het afstoot aangezien het al 3 weken dood in mijn buik zit? als het kindje er uit is stopt dan ook mijn baarmoeder met groeien want die groeit gewoon vrolijk door. hoop dat ik zo wat duidelijkheid krij want ik gewoon dat het nu mijn lichaam verlaat zodat wij weer verder kunnen. het idee dat er een dood kindje in buik zit vind ik ondraaglijk
Hoihoi, Het vruchtje was ter grote van een vruchtje van 9 wkn dit betekent niet dat het al 3 wkn overleden is. Een ziek kindje groeit namelijk niet goed, dus wanneer het precies is overleden kan je niet worden verteld dit zou zelf 5 min voor de echo gebeurt kunnen zijn...... Ik raad vaak aan om 1 week af te wachten of het lichaam het vruchtje zelf afstoot, het is namelijk psychisch heel heftig! Het is helemaal aan jou hoe lang je wilt afwachten het hoeft geen week maar mag ook korter of langer. zolang je lichaam denkt zwanger te zijn zal de baarmoeder blijven groeien en zullen test positief blijven.Je mag er ook voor kiezen om tabletten te krijgen of een curettage te ondergaan. Heel veel sterkte! Imke