ik heb een vraag, ik ben nu 30 weken zwanger. Ik heb nog roze tepels, deze worden toch bruin? En er komt nog geen borstvoeding of iets op gang. Hoe zit dit bij de rest? Mijn tepels jeuken trouwens wel regelmatig behoorlijk.
Die van mij zijn nooit bruin geworden hoor en ik heb al twee kids gevoed Mijn tepels zijn überhaupt niet verandert, wat volgens mij vrij weinig voorkomt Volgens mij had ik toen ook nog geen lekkage zo vroeg, eerder rond de 34 weken, maar weet het echt niet zeker.
Bij mij werden ze wel bruin maar pas de laatste week ofzo. En toen ze geboren was waren ze ook heel bruin. Nu overigens niet meer. Ik verloor ook geen melk ofzo tijdens de zwangerschap. Laatste weken wel wat wittige stukken in mijn tepels te zien. Je melk komt opgang zodra de baby er is, wees maar niet bang!
Iets donkerder zijn ze wel, en al een paar weken af en toe lekkage... Haha.. Maar volgens mij is het bij iedereen anders en maakt het ook echt niets uit.
35,5 weken en nog geen lekkage of verkleuring of wat dan ook. Denk dat dat echt enorm per vrouw verschilt.
Bij mij zijn ze iets donkerder, maar soms ook weer iets lichter, nog geen lekkage gehad, wel wat opgedroogde wit spul.
Lekken gebeurd lang niet bij iedereen. Maar dat heeft niks te maken met of je wel of geen borstvoeding kan geven.
Bij mij zijn de tepelhoven aanzienlijk groter en beginnen ze duidelijk donkerder te worden. Ze waren bij mij altijd lichtbruin en gaan nu richting (donker)bruin. Geen verlies van colostrum, wel enorme jeuk soms!!
Hier ook geen verkleuring al heb ik weinig tot nul pigment dus zou biet weten waar de kleur vandaan moet komen... Maar ik zie wel eens van die tepels waar je makkelijk je jas aan kunt ophangen... En dan vraag ik me af met die platte dingen van mij of dat problemen gaat geven met voeden...of worden ze nog groter?
ik ben 24 weken zwanger en mijn tepels zijn wel donkerder geworden en sinds het weekend lekken ze ook!
Ik ben 36+4, tepels zijn niets veranderd. Gewoon roze, geen jeuk ik en geen lekkages gehad. Zelfs bij zachtjes knijpen komt er niets uit. Ik heb alleen donkere aders op mijn borsten gekregen.
Mijn tepelhoven zijn wel iets donkerder geworden en mn tegels groter en heel erg zacht/fluffy. Geen colostrum oid nog.
mijne zijn wel iets donkerder geworden en zit idd af en toen van dat opgedroogd wittig spul tussen mn tepels maar echt lekken doen ze zeker niet. bij mn vorige zwangerschap precies hetzelfde. ik heb toen 7 maanden bv gegeven en nooit lekkage gehad(ook niet tijdens het voeden met mn andere borst) maar meer als genoeg melk.
Hier ook nog dezelfde roze tepels zoals voor de zwangerschap Bij de vorige zw ook geen veranderingen, ook geen lekkage o.i.d.
Hier ook (nog) roze knopjes. Ze worden nog wel donkerder, als ik afga op de vorige keren. Ik was bang dat het nooit meer goed zou komen, maar gelukkig krijgen ze hun eigen kleur weer terug na verloop van tijd. Lekkages verwacht ik pas wanneer de bv op gang is gekomen, een paar dagen na de bevalling. Enne, platte tepels? Daar zuigt beeb vanzelf een puntje aan
Hier ook nog geen verandering qua kleur of vorm. Ik kan zelfs mijn gewone lingerie nog aan, mijn borsten zijn ook nog niet gegroeid. Wel zie ik als ik opsta uit bed in de morgen, dat de linkertepel wat wit, opgedroogd spul heeft. Dit is sinds een aantal weken.
Hier zijn ze eigenlijk iedere zwangerschap anders geweest. Bruin zijn ze eigenlijk nooit echt geworden, hooguit iets donkerder rose. Bij de eerste kreeg ik al voor de 20 weken last van lekkages, bij de tweede helemaal niks en deze keer toevallig sinds eergisteren Zag ik ineens weer de welbekende plekken 's ochtends in m'n truitje... De vorige twee trouwens allebei bv gegeven dus wat dat betreft zegt het niks
Haha, kapstokhaakjes! Wel handig als je ff niet weet waar je je handdoek moet hangen Mijn nippies zijn ook wat donkerder en ook regelmatig van die witte stukjes in mijn bh. Heb bij mijn vorige zwangerschap geen lekkage gehad. Toen kwam de boel pas op gang na de bevalling en ook nu nog geen lekkage. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Hier zijn ze ook roze gebleven en ik voed al anderhalf jaar. Tijdens de zwangerschap niet gelekt, kon er op het einde wel wat druppeltjes uit knijpen.