Hallo meiden, Ik heb zo erg last van stress, echt niet normaal dit omdat ik maandag voor de 4de keer alweer moet AfRIJDEN! het was daarvoor ook al een ramp maar nu ik zwanger ben helemaal. ik ben gewoon moe van de zenuwen en dan te bedenken dat het vandaag nog maar vrijdag is!. HELP! Groetjes sinitta Xx
misschien zou je ff na kunnen kijken of je valeriaan mag hebben tijdens je zwangerschap, heeft mij in dit soort situaties altijd goed geholpen! en gewoon bedenken dat bevallen nog veel enger is dan afrijden dus als je dat kan kan je dit helemaal! SUCCES
Joh meid, niet drukmaken wat ik nu allemaal meemaak...dat wil je niet weten...man gaat vreemd, lig in een scheiding, ruzie's die zwaar uit de hand lopen. Straks waarschijnlijk geen dak boven mijn hoofd....
Dat is hij zeker.....probeer het allemaal achter te laten. Het is behoorlijk vers. En al die mensen maar zeggen dat ik me niet druk moet maken grrr In iedergeval heb jij positieve stress bekijk het maar zo en anders denk je aan mij dan voel je meteen een stuk beter.
hmmm vind dit een beeje ondermijning van het gevoel van de topicstartster. Bedoel het niet vervelend, maar komt op mij zo over van: heb jij hoofdpijn? man ik heb het veel erger dus maak je niet druk want het kan altijd erger. Snappie? Stress is stress m.i.
Meid, neem een glas uitgeperste sinaasappelsap! Heeft bij ij toen goed geholpen! Onze familie zweert erbij. Succes maandag!
BANANEN! en dan wel een paar stuks eten. Je wordt hier echt rustiger van. Ik werd er ook rustig van, maar het heeft me helaas niet geholpen met mn rijbewijs, ben helaas net gezakt voor de 6e keer. Maar echt waar bananen helpen! En heel veel suc-6 maandag, ik zal voor je duimen. Liefs, Duveldraakje
De eerste drie keer was ik ook super zenuwachtig maar de vierde keer had ik echt zoiets van, op zich kan ik rijden en als het nu niet lukt doe ik het nog een keertje over. Juist omdat ik hierdoor zekerder overkwam haalde ik het volgens mij. Dit is me bij andere examens daarna niet meer gelukt jammergenoeg dan bleef ik wel zenuwachtig
Hallo mensjes.. Vandaag is het zo ver whaha.. eindelijk! ben er zo zat van om zenuwachtig te zijn.. ik zou jullie strx vertellen of ik gezakt of geslaagd ben. hoop natuurlijk dat ik goed nieuws heb ghehe.. nou toedoelsss Groetjes sinitta.