tepels

Discussion in 'Zwanger worden' started by Allyssaa, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allyssaa

Allyssaa Lid

May 4, 2006
    9
    0
    0
    Utrecht
    Sinds twee dagen heb ik ondekt dat rondom mijn tepels bruine kringen zitten. Wie heeft dit ook gehad en was wel of niet zwanger.

2. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb na het stoppen wel gemerkt dat mijn tepels veranderde
    schijnt heel normaal te zijn na het stoppen met de pil

3. anoniem1988

May 13, 2006
    32
    0
    0
    nb
    hallo ik heb dit wel gehad toen ik zwanger was ;)
    doe maar gouw een test of heb je dat al gedaan?

liefs

4. verial

verial Lid

May 15, 2006
    65
    0
    0
    Waarom krijg ik zo weinig reacties????

:(

5. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Allyssaa (of Verial ?!!)

Ik kan je helaas niet helpen, heb er geen ervaring mee....

Afwachten dus tot je kan testen?!

Succes!

6. verial

verial Lid

May 15, 2006
    65
    0
    0
    Verkeerd geplaatst foutje hihi

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Qua kleur zie ik niks geks, maar ik merk de laatste tijd wel dat ik "stijve" tepels heb, of hoe noem je dat... Mijn man viel dat ook op, en die vindt het wel grappig, maar ik vind het niet leuk zelfs als ik op mn werk loop, krijg ik er ineens last van..
    En dan niet alleen als ik t koud heb haha..
    En ik ben niet zwanger!

8. Amira

Amira Actief lid

Jan 30, 2006
    230
    0
    0
    Mijn linkertepel werd bruin, maar ik was niet zwanger. Nu zijn ze nog steeds niet veranderd van kleur

9. Patries

Patries Actief lid

Feb 22, 2006
    127
    0
    0
    Mijn tepels zijn helemaal zacht :(

En de adres die over mijn borsten lopen, lopen nu ok door mijn tepels heen. (tenminste nu zie ik ze, ze zullen daar altijd wel gelopen hebben natuurlijk 8) )

10. verial

verial Lid

May 15, 2006
    65
    0
    0
    Over een paar dagen kan ik testen maar inmiddels heb ik vandaag en gisteren al een test gedaan omdat ik niet meer kon wachten Ze geven allebei niet zwanger aan. Maar ik heb allemaal veranderingen.Gevoelige borsten klieren Grotere tepels er omheen donkere kringen. Jeuk bultjes op mijn armen binnenkant ellebogen. Emotioneler. Word er zo onrustig van wil gewoon weten wel of niet zwanger. Dus afwachten tot ik echt mijn test kan doen :( Wie had ook verschijnselen en was wel of niet zwanger?

11. verial

verial Lid

May 15, 2006
    65
    0
    0
    oja ook heb ik oprispingen al een paar dagen. Beetje zuurbranden zeg maar.

12. sammie01

sammie01 Actief lid

Apr 3, 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    tja het kan ook zo zijn dat je lichaam je voor de gek houdt.
    maar goed ik heb al een paar dagen zeer [pijnlijke grotere opgezwolle borsten. in de avond een opgezwolle buik en als ik in bed lig beetje zuurbranden.ook ziie je duidelijker aderen lopen op mijn borsten ( ik zelf zag dat niet maar mijn oplettende vriend wel) maar hou er rekening mee dat het goed zou kunnen zijn dat het je nu opvalt omdat je graag zwanger wil zijn.
    ik zeg neit dat het niet zo kunnen hoor maar je lichaam doet gekke dingen... succes

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

je kan ook diezelfde reacties krijgen van de zenuwen

zou gewoon nog eventejs afwachten

14. Loes

Loes Actief lid

Apr 1, 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Hoi Verial,

Bij mij zijn mijn tepels vorige maand ook erg verandert. Ze zijn groter, donkerder van kleur en er zijn witte pukkeltjes verschenen. Ik bleek niet zwanger te zijn!? En ze zijn ook niet meer terug verandert....het hoort er dus allemaal bij (bij mij in ieder geval). Volgens mij kan het twee kanten op gaan...

Liefs Loes

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Letten jullie ook zo op je lichaam vanaf je eisprong tot je menstruatie voordat je bezig was met zwanger worden?
    Ik nooit, dus misschien had je altijd wel allemaal veranderingen voor je menstruatie, alleen is je dat nooit opgevallen omdat je er niet op lette.

16. harriette

harriette Actief lid

Nov 18, 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hallo,

Nou waar ik wel last van heb, is dat het gedeelte rond mijn tepels in een keer echt licht is geworden.
    Normaal waren die roze van kleur, nu zijn ze bijna huidskleur
    Vind dat echt raar.
    Heb ook van die bultjes rond mijn tepels.

Iemand van jullie hier ervaring mee..

Liefs Jetje

17. Loes

Loes Actief lid

Apr 1, 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Ik let altijd al vrij goed op mijn lichaam (ook toen ik nog aan de pil was). En dat heb je natuurlijk ook nog je manntje die veranderingen opvalt... Die van mij zag de veranderingen aan mijn borsten en tepels direct. En hij let er toch echt altijd op ;) Maar er zijn ook zeker dingen die me nu pas ECHT opvallen. Heel irritant, en alles wat geschreven wordt is zeer herkenbaar.

Liefs Loes

18. Saskia78

hmm met de pil hoefde ik er ook nooit zo op te letten

en ik moet bekennen.. er zijn nu wel dingen adners
    laatste 2 weken vand e cyclus zijn mijn borsten bijv. altijd ultiem gevoelig

ze waren altijd al zeer gesteld op een zachte behandeling.. maar dan hoef je er maar naar te kijken :)

dus ik zal vast dingen gemist hebben toen ik de pil slikte
    daarentegen.. zijn er nu ook "extra" dingen die gewoon echt neiuw zijn :)

ik verbind er dusmaar vooral geen conclusies aan vast als iets net ff anders is dan normaal
    want so far gebeurd dat wel vaker en is er toch nooit wat aan de hand
    ik ga wel weer roepen als ik zwaar overtijd ben ofzo
    tot die tijd hou ik me maar gweoon kalm
    anders heb ik straks elke maand het idee dat ik zwanger ben.. en ik geloof niet dat ik op die manier fijn met mezelf zou leven
    te veel stress :)

19. linda3

linda3 Lid

May 18, 2006
    7
    0
    0
    Ik had gelijk vanaf de eisprong last van misselijk,zwarte dingetjes zien in je oog hoek,duizellig,emotioneler,grotere borsten,aderen die duidelijk door de borsten lopen,donkere tepels,geurtjes duidelijker kunnen ruiken begint nu nog veel sterker te worden,ik had maandag 2x getest met kruidvat en clearblue en zag pas een dag later een heel licht streepje toen ik heel goed keek.Woensdag had ik mijn menstruatie moeten krijgen weet ik niet zeker ik ben heel onregelmatig ongesteld.vandaag weer getest met clearblue en zag gelijk een heel licht streepje haast niet te zien mijn man zag het ook ben ik nu zwanger hoop ik van wel ;)

20. Saskia78

that would be nice linda :)

nog paar daagjes geduld en dan nog eens testen? :)

Share This Page