veel witte afscheiding?(sorry!)

Discussion in 'Eerste symptomen' started by liekie, Feb 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    ik weet het niet,
    maar ik heb sinds we veel geklust hebben veel last van witte afscheiding
    en mijn tepels zijn veel gevoeliger dan anders..
    kan ik nu al wat voelen?
    ik moet pas volgend weekend ong worden..
    komt iemand dit bekend voor?

xxxxxxx

2. Elisabet

Elisabet Actief lid

Feb 11, 2008
    494
    0
    0
    ik heb dat ook! ik vroeg me net nog af wat dat te betekenen heeft. Veel afscheiding, beetje alsof ik lek. Mijn borsten zijn op een andere manier gevoelig dan de andere keren. tepels doen zeer maar ook de buitenkant (zij- en bovenkant) is gevoelig. Mijn nod is 23 februari. Ik ben erg nieuwsgierig of dat wat leuks kan betekenen of dat mijn lichaam mij aan het pesten is.

3. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    ja dat heb ik ook...
    ik heb alleen dat mijn tepels erg gevoelig zijn en ik ben erg moe.
    maar mijn lichaam heeft mij vaker voor de gek gehouden.(dus ik durf bijna niet te hopen)

ik moet ook rond die periode ong worden..
    xxxxxxxxxx

4. Elisabet

Elisabet Actief lid

Feb 11, 2008
    494
    0
    0
    ja, dat moe zijn ken ik ook. Ik loop nu maar veel rond op het werk omdat ik bang ben dat ik in slaap val achter de computer:D

succes! ik hoop dat we allebei volgende week leuk nieuws hebben. Hou je me op de hoogte?
    x

5. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    ja doe ik! jij mij ook hé?
    zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden?

xxxxxxxxx

6. Elisabet

Elisabet Actief lid

Feb 11, 2008
    494
    0
    0
    ja zal ik doen!
    dit is onze derde ronde. En jullie?
    Ik vind het jammer dat het nog niet zover is maar het vele klussen vind ik heerlijk! :D een hele grote pluspunt van proberen zwanger te raken ;)
    x

7. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    hihi inderdaad
    wij zitten nu in de 7e maand
    maar ik ben al wel een jaar van de pil af.
    nou ja we moeten maar afwachten meer kunnen we niet doen hé?

xxxx

8. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    ik word gek van die onzekerheid!
    ik heb al vaker gedacht dat het raak was maar helaas..

ik blijf hopen maar vind dit wel wat vreemd...

xx

9. Elisabet

Elisabet Actief lid

Feb 11, 2008
    494
    0
    0
    vervelend he hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Het probleem, vind ik, is dat niemand je precies kan vertellen wat je altijd voelt of krijgt als je zwanger bent. Kijk maar naar het onderwerp ' eerste zwangerschapsymptomen' . daar heeft elke vrouw wel wat andere zwangerschapsverschijnselen. daarbij let je nu heel erg op hoe je je voelt, dus elk krampje of ongewoon gedoe valt gelijk op.

ik vertel dit wel heel verstandig en ik vertel mezelf elke keer dat je het rustig moet afwachten maar mijn emoties schreeuwen, helemaal niet rustig wachten ben ik zwanger ja of nee?!? Met andere woorden, ik leef heel erg met je mee.

zijn er eigenlijk nog andere vrouwen die last hebben bovenstaand onderwerp (veel afscheiding, pijnlijke borsten en moeheid)?
    x

10. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    ja als je bij de rest van de onderwerpen kijkt zie je ze er wel tussen staan maar ja dat zegt nog niks de een heeft daar last van en de ander weer wat anders dus we moeten maar gewoon afwachten toch?
    ik weet precies wat je bedoeld..
    ik ben zelf ook heel onrustig al doe ik mijn best om er niet teveel mee bezig te zijn.
    toch een raar idee dat je niet weet wat er allemaal aan de binnenkant gebeurd.
    xxxx

11. Elisabet

Elisabet Actief lid

Feb 11, 2008
    494
    0
    0
    hihihi, ik zei vanavond nog tegen mijn vriend dat ik wou dat ik mijn buik open kon doen om te kijken wat er nu gebeurt. Of nog beter, het zaadje pakken en in het eitje stoppen :D . ik heb mijn dagen zo vol mogelijk gepland zodat ik er niet teveel aan kan denken. Ik ga er zo vandoor. ik laat gauw weer wat van me horen.
    xxx

12. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    haha ik weet precies wat je bedoeld hihi
    ik hou je op de hoogte goed?
    jij mij ook?
    ik ga ook mijn dagen maar effe vol plannen denk ik goed idee van je!

xxxx

13. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Hier ook veel afscheiding, het loopt er bijna uit. Soms neigt het ook iets naar de gelige kant. En jeukende borsten en tepels...pffff

14. 7Samantha7

Apr 20, 2007
    75
    0
    6
    kus26 wat jij zegt had ik ook toen ik zwanger bleek te zijn beetje gelig en dat jeuken dus wie weet ik hoop het voor je
    groetjes

15. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Ojeetje...ik hoop het. Had deze week al een droom over een posi zwangerschapstest :confused: Maar ja, de meeste dromen zijn bedrog he

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Oja, en ik krijg allemaal rode pukkeltjes in mn gezicht, en puistjes terwijl ik normaal gesproken maar 2 of 3 puistjes op mn kin krijg als mn menstruatie eraan komt.

17. 7Samantha7

Apr 20, 2007
    75
    0
    6
    @kus26 dat met dromen heb ik 3x gehad en het was ook 3x zo
    haha je heb precies hetzelfde als ik toen ik zwanger was elke x dat ik zwanger was heb ik dat van te voren gedroomt en ook idd in me droom een posi test :( haha ik heb goeie hoop voor je ik ga duimen
    gr

18. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    We zullen het zien over 6 dagen...maar het wachten duurt zo lang. Heb nu ook alweer ongikrampen :(

19. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    dit word echt een mega lange week
    ik vind het dit keer wel erg spannend ik blijf last houden van afscheiding en mijn tepels zijn erg gevoelig..
    ik probeer me er niet te veel op te verheugen maar na al die verhalen hier te lezen vind ik het ook weer enger worden (stom hé?)
    vreselijk al die onzekerheid...

xxx

20. Pfff blij dat ik hier ff ging lezen. Ik heb nou tzelfde, veel afscheiding, zo'n constant nat gevoel, rare borsten, warm gevoel in mijn onderbuik,moe en vlagen van misselijkheid... maar kan nog niet testen boehoehoe...

Share This Page