Hallo dames, Morgen ben ik 41 weken en nu heb ik sinds een week echt veel voorweeen in mijn buik en nog meer rugpijn de hele dag en nacht. De voorweeen komen meestal voor uit harde buiken die regelmatiger komen en dan merk ik echt een golf en een piek, dus wel een wee, denk ik dan. Nu had ik gisterenavond vanaf 21:00 om de 8 min en vanaf 22:00 om de 6 min en van 23:00 tot 02:00 ongeveer om de 4 a 5 min. Dus ik dacht het gaat beginnen en kon ook echt niet slapen van de pijn. Maar toen werd de tijd ertussen weer 8 min en toen 10 min en uiteindelijk om 04:30 was het af en toe een harde buik! Ik word er echt gek van, heb namelijk een zware eerste bevalling gehad waar ik 2 nachten niet had geslapen van de onregelmatige weeen en pas op 1 cm zat toen ik naar het ziekenhuis moest van de vk. Na 28 uur had ik eindelijk 3 cm en toen 9 uur later hebben ze toch maar mijn vliezen gebroken en is ze binnen 2 uur geboren. Ben erg bang dat ik nu weer dagen met voorweeen ga lopen en uitgeput aan de bevalling ga beginnnen. Hebben jullie ervaring met valse start of voorweeen op deze termijn? Denken jullie dat deze soms regelmatige voorweeen toch iets doen qua ontsluiting? Ben toch onzeker ook al is het mijn tweede, of misschien juist omdat het de tweede is. Alvast bedankt voor de reactie. Gr. Dolce
Hoi Hoi! Ja ik ken het! ik was bekaf! dus weet ontzettend goed hoe je je voelt! ik was 10 dagen overtijd en heb mijn VK opgebeld dat ik NU wil dat er wat ging gebeuren ik kon gewoon niet meer! ik ben toen die dag ingeleid om 15:00 en om 23.45 is ons kereltje geboren met een keizersnede. Ik heb dus gewoon mijn VK gebeld en er een beetje drama van gemaakt hihi en toen wouden ze mij helpen! Je moet inderdaad ook nog een bevalling gaan doen en als je de hele week al zo loopt ben je straks gewoon bekaf! misschien moet je eens met je VK of Gyn gaan overleggen dat je gewoon niet meer wilt zo misschien kunnen ze wat voor je betekenen. Succes meid!