Goedenavond, Het is alweer een tijdje geleden dat ik actief ben geweest op deze site. De reden dat ik dat ik de site toch weer bezoek, is het volgende. Herkent iemand dit? 10 maanden geleden is mijn kindje geboren. In de beginperiode heb ik kort borstvoeding gegeven, maar dit is nu alweer 8 maanden geleden. Ik ben afgelopen maand onnauwkeurig geweest in mijn pilgebruik, waardoor mijn menstruatie op gang kwam en ik ruim een week bloedverlies had. Na het stoppen van het bloedverlies, ben ik met een nieuwe strip begonnen (dit was dus niet op de eerste dag van mijn menstruatie, ik weet dat mijn pil nu niet betrouwbaar is geweest in de eerste 7 dagen.) Wel eenmalig intiem geweest in die periode en opeens afgelopen week tussentijds een veeg donkerbruine afscheiding / bloed. Vanmorgen ontdekte ik dat uit beide borsten melkachtige vloed lekt, terwijl ik dit maanden niet meer heb gehad. Ik ben niet in de gelegenheid geweest om te testen, daar zou het eveneens nog iets te vroeg voor zijn. Herkent iemand dit? Of is het 'normaal' om zo lang na een periode van borstvoeding nog te lekken? Alvast dank voor jullie reacties!
Mijn zoon is bijna 9 maanden en ik lek ook nog altijd uit 1 borst. Ik heb 48 uur borstvoeding gegeven. T kan tot een jaar duren heb ik me laten vertellen. Of het in jou geval wat anders is ik niet. Ik weet wel als je cyclus wat van slag is je tussentijd wat bruinverlies kan hebben. Ik zou voor de zekerheid een testje doen.