Afgelopen zondag heb ik ws mijn eisprong gehad en mocht ik zwanger zijn komt de innesteling er aan. Wat zijn precies de symptomen hiervan en waar moet ik op letten?
Dat is moeilijk te zeggen en bij iedereen verschillend. De een krijgt een lichte bloeding, de ander niet.. De ander voelt menstruatieachtige krampjes en/of steekjes en de ander voelt helemaal niets.. Het is dus afwachten.. spannend!
Niks. Twee keer niks gevoeld en twee keer pas met 1-2 weken overtijg de eerste symptomen. Let op: een innestelingsbloeding is vlak voor de nod (2-4 dagen ervoor meestal) en mag niet meer zijn dan een inlegkruisje ongeveer. Bij de tweede had ik een rood veegje twee dagen voor nod.
ik heb ook bij me zwangerschappen nix gevoeld wel paar dagen voor nod krampjes maar ik zal er niet op letten dan zul je denken dat je van alles voelt uit ervaring
Heel erg trekkerige kramp alsof er een elastiekje zit en pijnlijk ook. Het was van korte duur, denk 3 minuten. Maar heel heel kenmerkent, ik heb zoiets echt alleen maar gevoelt bij het nestelen. Bij allebei mijn zwangerschappen was het precies hetzelfde. Ik heb nooit bloed verloren.
Ik heb het ƩƩn keer gevoeld (en dus drie keer niets): alsof er iets m'n baarmoeder in aan het graven was, een paar felle steken en toen was het alweer voorbij.
Ik heb waarschijnlijk vorige week vrijdag mijn eisprong gehad. We hebben flink geklust.... Gisteren avond bij het afvegen had ik wat oud bloed. Zo een beetje slijmachtig. Ik heb dit nog nooit gehad.,.... Zou het kunnen een innestelling zou? Ik vind het zo vreemd. Ik ben ook wat winderig en wat brobbels in de onderbuik.... Een zwangerschapstest is te vroeg zeker? Liefs
het kan! Maar ook net zoveel kans dat het niks is....stom he Dat wachten tot je nod is killing.......maar nog even wachten succes!
Het voelt als korte menstruatiekrampen, die ongeveer 5 minuten duren. Die zijn best hevig en pijnlijk, ik werd er wel even beroerd van. Ik kreeg deze krampen ongeveer een week voordat ik ongesteld had moeten worden en dacht: "Huh, wat zit hier voor hevige menstruatie aan te komen zo vroeg???" Ik was niet bewust bezig met zwanger worden, ze was ook niet echt gepland, dus ik dacht alleen maar aan een vervroegde heftige menstruatie. Verder niks gehad, ook geen bloeding.
1x niks gevoeld, 1 x wel, hevige steken 's nachts. Duurde niet heel lang, zat ergens rechtsonderin richting lies.
ik heb het ook duidelijk gevoeld en was bij mij ook 5dpo met bloederig slijm.. paar dagen later had ik al een positieve test.. ik wist het 5 dagen voor men nod met de kruidvat 2v5 euro test. maar de hoeveelheid hcg is bij iedereen verschillend natuurlijk bij mij stond men hcg 4 dagen voor nod op 16 en 4 dagen later al op 374 dus het is meer dan verdubbelt.. ik zit nu wel al 4 dagen met bruinverlies maar men hcg blijft stijgen.. en heb al inwendige echo gehad was ook niks verkeerds op te zien.. dus het is echt allemaal verschillend bij iedereen.. groetjes kelly