ik ben volgende week donderdag jarig en krijg veel vragen wat ik wil krijgen. Nou iets voor de baby, ik heb zelf al troep zat maar wat zijn nou dingen die een familielid makkelijk zou kunnen kopen? rompertjes? flesjes? Wie heeft er leuke tips.. kleertjes zijn best lastig als je nog niet weet wat het wordt.
Ja lastig...ik wilde juist leuke dingen voor mezelf! Maar gewoon goed kijken wat je nog nodgi hebt en dat vragen. Boxkleed ofzo. Alvast gefeliciteerd hoor!
Ik zou gewoon eens een lijstje maken van wat je nodig denkt te hebben en wat je leuk lijkt te krijgen! Als je dat niet doet dan heb je straks kans dat je 20 slabbetjes en 30 paar sokjes voor je verjaardag hebt gekregen! Dat had mijn zusje namelijk! succes!
boek over zwanger zijn lekkere badolie voor de zware dagen tijdens de zwangerschap buikcreme leuke positiekleren voor de kleine is wat moeilijker denk ik, er is veel wat je zelf uit moet zoeken, dan blijft het qua cadeau's vaak hangen op kleertjes en knuffels, beddengoed of een dekentje. Gefeliciteerd alvast en een fijne dag
slabbetjes! die heb ik nog niet! boxkleed is ook leuk.. Nou normaal vind ik het ook super om zelf wat te krijgen, maar ik kom om in de spullen op dit moment..
Ik had geld gevraagd, daar wilde we dan graag een pret 3-D echo van laten doen en daarna heb ik alle familieleden per e-mail bedankt en een paar fotootjes van de baby verstuurd. Ik was 10 dec. jarig en 3 weken daarna was de echo. Zelf had ik het er waarschijnlijk niet voor over gehad (115 euro) maar achteraf gezien had ik het niet willen missen.
zo'n tegoedbon is ook leuk voor mijn tante, al zal die waarschijnlijk met knuffelberen aankomen.. mijn zus vraag ik nu om een buikband.. heeft goede smaak.. ma is op zoek naar flesjes slabbetjes sokjes en alles wat praktisch is en volgens geruchten is mijn broer op zoek naar educatief baby speelgoed haha.. vergeet nooit meer dat mijn broer op mijn 7e verjaardag van zijn eerste eigen geld de troeliewoelie koningin met dinosauruskoets voor mij kocht.. mijn grote broer in zijn handen met een soort roze barbapapa/triol achtig iets met kroon en roze dino.. mooiste cadeau ooit.. tenminste toen ik 7 was.. wordt er emo van.. zie mijn broer nu minder.. vriendin is een beetje.. vreemd.. wonen hier endje vandaan.. mis hem..
Ik snap dat je alles al hebt maar denk er nog eens over na... misschien toch iets voor jezelf vragen. Je krijgt straks al ontzettend veel voor je kindje en mijn ervaring is dat je na de geboorte ook erg weinig aan jezelf uitgeeft. Wat dacht je van een lekkere bon voor een SPA.. kan je goed gebruiken in de loop van je zwangerschap.. even tot jezelf komen.. of bonnen van Douglas. Ook inderdaad leuk bonnen van H&M of Prenatal om voor jezelf leuke positiekleding te kopen. Een leuke, hippe luiertas. Alvast van harte! \/
heb je trouwens aan 1 luiertas genoeg? heb er eentje van villa hap, maar mag nog best wel een leuke bijkomen.. mmm ook iets voor zus.. mijn nichtje van 4 verklapte me dat ze een tekening voor de baby aan het kleuren is. Waarschijnlijk komt dat eruit te zien als een ei, want ze verteld aan wildvreemden dat tante monique een ei in de buik heeft.. ze ziet me dus als een kip!
mijn nichtje is geweldig, zei verleden week tegen mijn moeder dat haar mama ook een ei had. Mijn moeder helemaal in dubio, moet ik het nou vragen of niet. had ze thuis gezegd "mama ik heb tegen oma gezegd dat jij ook ei hebt, want ik wil zusje" toen ik het vroeg zei ze "heb ik geloogt" haha..
Hahaha wat een schatje! Hoe oud is ze? Mijn nichtje is 15 maanden en kan op een paar woordjes na nog niet praten! Laatst vroeg ik aan haar wie er een baby in de buik had. Ze liep op haar mama af, trok haar shirt omgaan en haar posibroek omlaag en aaide haar buik. Daarna kwam ze naar mij toe en deed ook mijn shirtje omhoog en kriebelde met een grote smile op mijn buik! Zooo lief!
ik wil haar op een gegeven moment ook meenemen naar de verlos bij een echo.. of vinden jullie haar daar te klein voor? op de foto's kan ze al goed zien en aanwijzen waar het hoofdje is en ze herkende een handje terwijl ik nog niets had gezegd (wit vlekje). Mara is al echt een pientere dame..
cadeautjes: verzorgingssetje: vijltje, knippertje magnetronsterilisator hydrofiel doeken lakentjes voor het bedje/wiegje waskussen (kun je de hoes zelf kopen die bijpast aan de kamer) badje badstandaard badcapes omslagdoek boxkleed boxspeeltjes (die je aan de box op kan hangen zeg maar) groter cadeau: foto reportage van de zwangerschap of juist als de kleine geboren is buikschildering (bv rainbowcreation, erg gaaf!)