hallo meiden Ik heb een zéér groot probleem. Ik heb op 23-11 24-11 en 25-11 POSITIEF getest en de laatste test staat in mijn album, deze was het duidelijkste. Mijn NOD was 26 november, mijn laatste ongi 29 oktober. Nu had ik de volgende dag met een dezelfde test dus op 26-11 weer een veel lichter streepje en de dag erna 27-11 negatief Inmiddels vandaag ook testen gedaan van andere merken, Matcare, Sensitest en kruidvat, allemaal negatief met ochtendurine. Ik heb zwangerschapssymptomen zoals hoofdpijn, lage rugpijn, zere borsten, duizeligheid en erg moe. Is het mogelijk dat er een VMK zit aan te komen aangezien ik al positief getest heb een aantal dagen maar nu ineens niet meer. Ik heb geen buikpijn en ook geen bloedingen ? Aankomende maandag ga ik naar de huisarts want vind dit heel erg raar allemaal, ik snap er werkelijk niets meer van en probeer alle soorten gangbare redenen te bedenken maar ben bang dat het een VMK zal zijn. Dit zal dan mijn 5e achtereenvolgende miskraam zijn, mijn cyclus was ook al niet op orde de afgelopen maanden daar ik een cyste bleek te hebben die gelukkig door de primolut weg is gegaan en nu dit weer... Wordt er echt heel erg verdrietig en moedeloos van, is het ons wel gegund een 2de kindje ? groeten van een erg verdrietig en onzekere mama...
Meiden het is nu echt einde verhaal, heb net een hevige bloeding gekregen met stukjes weefsel dus toch VMK.
Oh meid wat erg voor je! Wat zul je verdrietig zijn. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je met je mannetje troost zal vinden! Vele liefs Twinkle
We gaan nu zeker weten naar de volgende ronde, ik ben begonnen voor het eerst met temperaturen en ga weer ovulatietesten gebruiken, wie weet gaan we dit jaar toch nog zwanger het jaar uit, we blijven hopen en ons best doen. 19 december eerste intake IVF/PGD dus ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen..
Heel veel sterkte met je verlies. Het is niet niks, als je lijf je keer op keer in de steek laat. Dikken knuf en ik hoop dat jullie wens voor een tweede kindje toch nog snel in vervulling mag gaan. Ik wilde kort ook nog wat vragen. Waarom krijg je ivf/ pgd? Is dat vanwege de miskramen of dat jullie moeilijk zwanger raken? Ik heb zelf ook al meerdere miskramen gehad, vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben.
Vreselijk, elke keer weer die hoop en dan toch weer de teleurstelling. Ik heb dezelfde vraag als Trees, ben beniewd naar je antwoord. Ik zit ook in deze situatie, ben al een jaar bezig voor de tweede. Drie miskramen en een missed abortion verder en nog steeds niks.... Heel veel sterkte!
We hebben IVF/PGD aangeboden gekregen sinds er een chromosoomafwijking bij mij ontdekt was een aantal jaren geleden. We wilden eerst zelf proberen zwanger te raken en dan de vlokkentest laten doen, maar na al deze miskramen lijkt IVF misschien voor ons idd wel een betere keuze vandaar dat we ons gemeld hebben daar en het raject mogen beginnen. Dit staat helemaal los van het aantal miskram wat ik heb gehad in het verleden. Ik duim voor jullie ook mee dat het toch nog eens goed mag blijven gaan voor jullie want weet inmiddels ook hoe het is als je lichaam niet mee wil werken om je dromen waar te kunnen maken...
loveable dank je wel voor je antwoord. Onze chromosomen zijn al onderzocht en daar zijn geen afwijkingen in gevonden. IVF/PGD is dan geen optie denk ik. Tja ik blijf zoeken naar DE oplossing?! Jij in ieder geval heel veel sterkte met de behandeling en hopelijk zal dit het gewenste resultaat gaan opleveren.