De titel zegt het al: Hoever voor NOD hadden jullie een positieve zwangerschaps test? Gewoon nieuwschierig
8 dpo tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur streep 12 dpo tuurstreep 15 dpo duidelijk en cb 1-2 weken. Helaas hierna een miskraam dus met een knal of tuurstreep kun je dit niet voorspellen helaas!
11dpo licht streepje kv (eerste test die ik deed, geen idee wat er te zien was geweest als ik nog een dag eerder getest zou hebben) 12dpo overtuigend streepje kv 13dpo STREEP kv en licht streepje z&k dipstick Ergo: z&k is inderdaad beduidend minder gevoelig.
Vandaag, 4d voor nod/ 10dpo... licht met action met ochtendurine, met middag urine met kv lichte maar duidelijk zichtbare streep! Vorige zwangerschap 2d voor nod lichte streep kv.
Mijn nod valt 9-10 mei weet niet precies haha.. Heb op dsg 14 positieve ovulatie test gehad.. Wanneer zal ik dan gaan testen
6 dagen voor NOD mega tuurstreep, 5 dagen voor NOD licht tuurstreepje, en nu op 3 voor NOD een mooie duidelijke streep. Hoop dus op een knaller volgende week. Vorige keer pas op 1 dag voor NOD een hele lichte tuurstreep.