Ytest zou Ytest niet zijn als ik geen enorme lading ovulatietesten over had Kwamen van de week ein-de-lijk m'n 'Core' testen uit Polen binnen (die zijn echt top!) heb ik ze niet meer nodig.. Wist ik veel dat het gelijk raak zou zijn, wie gaat daar nou vanuit? Maar goed, zie marktplaats advertentie.. ⥠Een tafel vol ovulatietesten Z&K Clearblue Sensitest KV etc. - Overige Kinderen en Baby's - Marktplaats.nl
Een deel is verkocht, zie nieuwe advertentie: ⥠WEG=WEG restant ovulatietesten, Sensitest, kruidvat, Core - Overige Kinderen en Baby's - Marktplaats.nl Doe een leuk bod
Wauw, jij had veel testen zeg, poeh Maar ik weet eigenlijk niet zo goed of ik wat wil. Aangezien 15 of 17 dec mijn NOD is. Maareuh wat wil jij ervoor hebben??
Pff ik weet echt niet wat redelijk is dames roep eens wat leuks! Ik hoef niet de hoofdprijs maar wil het ook niet gratis weggeven Het gaat dus hierom: 22 x kruidvat midstream 07 en 11/14 3 x sensibaby 08/13 70 x zwanger en kids (40 03/15 en 30 11/13) 13 x sensitest 09/15 55 x verschillende merken in een zakje van verschillende data, waarvan ook over de datum Is 35,00 redelijk? 40,00 Inc verzenden?
Ik heb ook nog 10 dipstick zwangerschapstesten. Het lijstje wordt dan 22 x kruidvat midstream 07 en 11/14 3 x sensibaby 08/13 70 x zwanger en kids (40 03/15 en 30 11/13) 13 x sensitest 09/15 55 x verschillende merken in een zakje van verschillende data, waarvan ook over de datum 10 x zwangerschapstest dipstick