Ter Stal kleding

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door GossipGirlxoxo, 12 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Dit dus. Je moet echt passen, want op de maat kun je niet vertrouwen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Echt? Hoe dan. Toen dochter nog jonger was (en nog wat meer naar mij luisterde) had ze soms zoveel kleding in de kast hangen dat ze het niet eens droeg. Vond echt zoveel dingen/merken leuk.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Hema kleding is redelijk, pyjama's zijn zo uit verhouding. De broeken zijn 10x langer.

4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Oh dan ben ik bang dat ik de jurkjes en rokjes en misschien de broeken allemaal moet ruilen helaas.
    Heb nu al besteld. Hand nog nooit wat gekocht bij ter stal maar vind bijna heel deze collectie leuk (en de prijzen nog leuker). Is de kwaliteit een beetje oké?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik hou niet van drukke prints, felle kleuren en teksten. Dan valt er veel af. Daarnaast ga ik bijvoorbeeld niet 25 euro voor een shirtje betalen, 10 is toch wel echt de max.
    Mijn dochter zit al in 104/110. En veel dingen vind ik meer voor een kleuter. Maar ze is nog meer een peuter. Dat maakt het ook lastig. Zie bij de kleinere maten 86 en kleiner genoeg leuks, maar in deze maat. Pffff. Net een grote bestelling bij next gedaan. Ben benieuwd.

6. GossipGirlxoxo

Mmmm nu maak je me “bang” :roflmao: Dochter is juist smal en lang. Ben bang dat alles straks in geheel terug kan. Ik hoop alleen nu nog dat de flared broeken passen. Simpel zwart en blauw dus met veel tops uit eigen kast te combineren.

7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik vind de kwaliteit prima voor wat je betaalt. Ze heeft een aantal jurkjes waarvan 1 favoriet is (donker groen met een gouden rokje :rolleyes:) en die is al zeker 30x gewassen en nog steeds mooi :thumup:

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat zonde zeg! Heb ik nog nooit meegemaakt.
    Hebben ze hier nog niet ;)

groot? Hm ik weet niet. Hema vind ik soms ook serieus prijzig hoor.

9. GossipGirlxoxo

Kwaliteit van Zara vind ik ook heel wisselend. Ik kocht tot afgelopen zomer veel bij Zara. Nu ze niet meer in de kleine meisjes maat valt vind ik de kleding niet meer leuk (voor een kleuter). Ook kocht ik elk seizoen 1 goedkoop setje voor in haar rugtas (zodat we altijd schone set bij ons hebben onderweg bij ongelukjes). Maar die goedkopere lijnen van Zara hebben dus ook bagger kwaliteit. Dan bedoel ik die shirts van € 4,95 en broeken van €6,95. Dat valt ook kort en breed en is na 1x wassen uitgelubberd. Hema kocht ik altijd alleen rompers en af en toe een vestje. Kan er verder nooit echt slagen voor dochter.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo zie je maar hoe persoonlijk het allemaal is ;)

11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik vind Zara echt vreselijk :| Zit hier bij beide kinderen voor geen meter. Shirts te breed en veel te kort en broekjes lubberen na 1 x wassen.

Ysabella, Luna86 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

Dat geeft weer hoop dat de bestelling wel gaat passen.

Ik vind het voor meisjes zoveel makkelijker dan voor jongens. Zoveel meer keuze. Dochter begint een beetje uit haar winterkleding te groeien dus zoek daar nog wat dingen bij, niet te veel en begin nu een beetje de lente garderobe aan te schaffen en als ik HELE leuke dingen zie ook al wat zomer. Nu ze op de kleuterschool zit en regelmatig met kapotte knieën thuis komt van het spelen op de grond heb ik besloten dat ik voor naar school broeken van ter stal, Zara en bijvoorbeeld h&m helemaal prima vind. Alleen kon ik bij Zara en h&m niets leuks vinden (ze houd niet echt van jeans spelen niet lekker zegt ze) en bij ter stal nu totaal 5 broeken 2 jurkjes, 4 rokjes en wat tops gevonden die op het plaatje er leuk uit zagen. En voor onder die jurkjes en rokjes heb ik maillotjes zat thuis. Nu maar hopen haar het 1. Past. 2. Leuk staat en 3. De kwaliteit en pasvorm een beetje oké is.

13. GossipGirlxoxo

Haha Heel tegenstrijdig allemaal. Heel persoonlijk dus. Ik zal geduldig af moeten wachten tot het Bezorgt is en dan zelf moeten oordelen. Ik verwacht er nu maar niet teveel van zodat het niet een te grote tegenvaller is als alles vormloos en van lelijke stof is :roflmao:

suus1983 vindt dit leuk.
  14. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Voor het eerst sinds jaren spijkerbroeken voor m'n zoons besteld afgelopen herfst, de smalste die er zijn en vallen bijna net zo mooi als name it. Alleen bij de billen wat ruimer. In maat 98 en 134 dus groot maat verschil. maar ben echt verrast over de pasvorm van de spijkerbroeken van ter stal. De stof is wel wat dunner moet in toegeven.

15. GossipGirlxoxo

Die mening deel ik keer 1000 :roflmao::roflmao:

sabagirl en suus1983 vinden dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Oh ik houd ook niet van prints, maar ik gaf wel iets meer (ok, eerlijk iets teveel) uit, dus dan is de keuze wat groter.
    Vind z8 wel leuks voor peuters, ninni vi vond ik altijd erg leuk, Billy en lilly hebben daar nu wel wat van weg. Like flo, maar die is niet heel goedkoop

NiekeKris, GossipGirlxoxo en aicirtap vinden dit leuk.
  17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Ja nu ze niet meer alles aantrekt waar ik mee aan kom is het een stuk minder leuk haha. Wel goedkoper.

NiekeKris en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
  19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nee niet mee eens. Dochter is nu 9 en t is nog steeds zo.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Zo erg is het ook niet hoor, zitten leuke dingen tussen en voor leuke prijsjes, dochter heeft ook één truitje daarvan en staat zo leuk en is al vaak gewassen en is nog mooi. Ik heb het heel lang niet meer gekocht, omdat het de enige winkel in ons dorp is die kinderkleren verkoopt en ik op een gegeven moment 3 meisjes in dochter haar klas met hetzelfde jurkje zag, dat vond ik niksm

Deel Deze Pagina