Ter Stal kleding

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door GossipGirlxoxo, 12 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dat eerste. Rompers en slaapzakken prima daar. Echt super fijn. Maar ik heb toch dat sommige kleding wat sneller pluist. Maargoed, ik gooi het dan ook gewoon in de droger..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Probeer deze eens bij de H&M. Soms hebben ze echt stoere wassingen (nu in de grote meidenmaten leukere stoerdere wassingen vind ik) maar voor die prijs echt ideaal.
    Dochter is een hele smalle dame met amper kont en sprietbeentjes, maar deze zitten haar echt mooi.
    Enige nadeel is dat ze dunner zijn en dus sneller kapot op bv de knieën, maar dan hop weg en een nieuwe. Voor dat geld... ;)

    https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0731512001.html
     
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    De Z8 jongens kleding heb ik dan weer geen ervaring mee maar vind ik als ik in het boekje kijk wel elk jaar super leuk en ook altijd leuker dan de collectie voor de meiden. En ik zag dat mijn autocorrectie er net rolletjes van had gemaakt maar ik bedoelde inderdaad rulletjes / dat het pillig word als ik het zonder waszak en niet op een fijn was programma was.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  4. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Deze bedoel ik, die ik zo leuk vind. Maar is vanaf 134.
    https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0804759044.html
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dan weet ik 100% zeker dat dat 110/116 die ik besteld heb te klein is. Ik ga maandag wel bellen misschien kan ik telefonisch de bestelling nog aanpassen.
    Dochter is namelijk 117 cm (17 kilo) lang en smal voor haar 4 jaar. Hopelijk hoeven alleen de jurkjes en rokjes terug en niet de shirts en broeken. Als de 110/116 broeken te kort zijn is de 122/128 al kansloos dat word veels te breed en het zijn flared broeken en die horen bij de billen en bovenbenen aan te sluiten. Zelfs de legging van H&M zijn te wijd in haar eigen lengte maat het is om moedeloos van te worden. Nu kan ze gelukkig nog altijd jurken met maillot's dragen maar een keer een broek zou ik ook wel eens leuk vinden.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja ik was ook echt fan van de rompers (wel de stretch). Die waren bij Hema voordelig gezien de goede kwaliteit. Rompers kocht ik ook graag bij H&M omdat die voor meisjes net wat mooiere hadden (met strikje en kanten randje) maar daar waren ze ook meteen duurder. Soms had zeeman ook fijne met stretch erin maar die waren vaak wel wat breder. Hema slaapzakken heb ik geen ervaring mee, ik was puckababy fan en heb elk model gehad. En zomer slaapzakjes kocht ik bij prenatal omdat die altijd matchen bij pyamatjes hadden.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Hema is voor m'n zoontje ook niks qua kleding. Ik vind het een rare pasvorm, heel wijd en kort ofzo... m'n zoontje is klein en smal (15,5kg en 100cm)
    H&M verschilt heel erg, had wat kleding gekregen, maar de truien vielen breed bij de schouders..
    Name it skinny/stretch jeans vind ik heel fijn.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Ohja de Hema bamboe lijn vind ik wel fijn, vooral de rompers
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb direct besteld, maar vorig jaar was dit model nog te breed voor haar. Zakte echt letterlijk naar beneden. In de zomer hadden ze er een driekwart model van en toen droeg ze maat 110 en van die driekwart had ik een maat 98 gekocht en die zakte niet af en viel door het 3/4 model niet zo op dat hij iets korter was dan hij hoorde te zijn.

    Dus qua breedte heeft dochter nu echt 98/104 nodig maar ze heeft lange benen en daarvoor echt minimaal maat 116 nodig anders word een broek hoogwater bij haar.

    Vingino super skinny spijkerbroeken zitten mooi bij haar. Qua lengte en breedte. Maar die hebben een drukknoop en ze vind ze (mede door die knoop) niet lekker zitten. En ze zegt dat ze er niet lekker in kan spelen dus die broeken wil ze nooit aan naar school. Hoogstens af en toe in het weekend.
     
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier iemand ervaring met smalle zoon en smalle dochter? Zullen de jongens skinny broeken smaller vallen dan de meisjes skinny broeken? Anders probeer ik gewoon eens een jongens broek voor haar? Of ga naar de Hema, dan is het geen jongensbroek maar een kinderbroek :p:oops::roflmao:
     
    Jules! vindt dit leuk.
  12. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha ik ben ook een ex gabber en had ook Aussies en Cavello's, en dan aantrekken naar een party met zo'n wit Nike topje (aka sport bh).

    Als je dat nu zie dan denk ik echt "what was I thinking".... Maar dat hoorde wel bij die tijd! :D

    Had ook nog wat jurkjes besteld maar die vond ik niks dus terug maar die pakken mochten blijven, al heb ik die inderdaad alleen gekocht omdat ze zo goedkoop waren...
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik was geen echte gabber en ben ook nooit naar een echte party geweest, op hakken en zagen voor kids na :roflmao: als VIP :D want mijn achterneef was 1 van de Party Animals.
    Maar mijn broer was wel een beetje gabber er droeg die pakken ook en die pakken waren in de mode dus ik wilde dat ook graag.
     
    Majo1983 vindt dit leuk.
  14. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo

    Vindt de kwaliteit goed voor de prijs die je betaalt. Ook na vele malen wassen blijft het mooi.

    Op de foto heeft mijn dochter 98/105 aan. Het is een beetje aan de grote kant maar vindt t wel fijn dat ze er nog even in kan groeien. Het valt niet heel erg op.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Staat haar leuk!! En de maat oogt prima. Welke maat draagt je dochter normaal? Dus als je niet in combi maten praat zoals dit en 98/105 is? En hoe lang is je dochter?
     
  16. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    Ze draagt normaal 98 en is 95 cm lang
    Klein en slank meisje van 4 jaar
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Ik weet ook wel zeker dat 110/116 't e klein gaat zijn. Mijn dochter is 6, maar een klein slank meisje met krap 1.10m en 16 kg. En 110/116 is voor te klein geworden (behalve winterjas van ter stal). Maar 122/128 nog te groot. Truien heeft ze wel in die maat. Broeken nu 116. Je hebt bij ter stal verschillende soorten spijkerbroeken. Ik koop er al jaren veel kleding, voor alle 3. Ben er zeer tevreden over. Enig minpuntje nu, bestelling duurt heel lang. Normaal lever ik het af in de winkel maar dat kan nu niet.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.511
    8.363
    113
    Ik vind de meisjesbroeken van Ter Stal alles behalve smal. Hier enkel super skinny’s van CoolCat (weet niet of ze die nu nog hebben, ik heb ingeslagen bij het faillissement), LTB en Raizzed. Bij Kleertjes.com zijn die laatste twee merken regelmatig in de aanbieding. Ow, en Zeeman trouwens, die heeft zo af en toe hele smalle jeans. (y) De broeken van de CoolCat vallen overigens zo lang dat ze lang met een maat kleiner toe kan.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.951
    1.040
    113
    Vrouw
    Kijk deze zomer dan eens bij Billy en Lilly. Is overgenomen door iemand anders en ze gaan beetje de kant van Ninni vi op als ik de foto’s zie. Erg leuk (zeg ik als Ninni vi en Br@nd fan haha).
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.511
    8.363
    113
    Hier waren het altijd voornamelijk die drie merken in de kast. :D De oudste past het alleen niet meer en de jongste vindt veel niet meer leuk...
     
    smax vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina