Ter Stal kleding

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door GossipGirlxoxo, 12 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.311
    1.048
    113
    Nope meisjes skinny is smaller dan jongens skinny. Hier koop ik af en toe neutrale meisjes skinny voor smalle zoon. Of super skinny, dat blijft wel hangen.

    Qua smalle flared broeken voor meisjes kijk eens bij b nosy. Laatst met 70% korting gescoord en ze zitten mijn smalle dochter als gegoten (3,5 jaar en net 12 kg). Verder quapi, valt ook smal en met korting ook leuke prijzen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Venelientje

    Venelientje Niet meer actief

    Over smalle broeken: mijn zoontje past alleen de broeken van de Hema, de superskinny en de jog denim. Goede kwaliteit en lekkere soepele stof. Zou die zeker proberen. Alleen korte broeken is daar een ramp, alleen dubbele maten en daar verzuipt hij in. Die vind ik dan bij Primark en H&M, terwijl lange broeken daar niet passen.

    Bovenkleding vooral H&M, sokken, pyjama's en ondergoed ook, prima kwaliteit vind ik tov Hema en zelfs goedkoper. Shirts haal ik ook nog wel eens bij de Primark, of in dierentuinen etc, net even wat speciaals.
     
  3. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    @Venelientje: Maar korte broeken zijn minder snel te kort. ;) Hier dragen ze die gewoon twee/drie maten kleiner, kan meestal prima.
     
    GossipGirlxoxo en NiVa0230 vinden dit leuk.
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ja heb het gezien idd! Komt vast wat van in huis
     
    smax vindt dit leuk.
  5. Zuremat

    Zuremat Actief lid

    5 jan 2021
    421
    638
    93
    Vrouw
    Ik heb veel van ter Stal gehad en ik vond de shirts en rokjes enzo best ruim. Bij de jurkjes was het bovenstukje vaak lang in verhouding tot het rok-gedeelte. Daardoor passen veel jurkjes bij mijn dochter niet mooi, omdat de buikband bij een grotere maat dan op haar billen hangt, en bij een kleinere maat het rok-gedeelte tot nettt onder haar billen komt. Nu is ze sowieso redelijk uit 122/128 gegroeid en in 134/140 hebben ze er weinig leuks vind ik. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat lila en paars wat nu overal tevoorschijn komt sowieso spuuglelijk vind :roflmao::|
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik pas er zelf weleens wat, maar het valt altijd zo gek! En als het niet gek valt, dan valt het wel gek na het wassen :rolleyes:
    Dus ik koop er niks meer, behalve m’n skinny’s want die zitten goddelijk op de één of andere manier.
    En vaak, als het in winkels niet fijn is bij mezelf, koop ik er ook niks voor mijn kinderen. Alleen af en toe, als het in de sale is, een kraagje voor Ies.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    :roflmao:
     
  8. Venelientje

    Venelientje Niet meer actief

    Klopt,maar op gegeven moment paste maat 86 echt niet meer :D
     
  9. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Dan neem je 92. ;) :p Hier draagt de jongste korte broeken meestal maat 110/116, van lange broeken heeft ze 134/140 nodig (soms beetje hoogwater, soms nog lang genoeg). Gaat prima. :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Huh, ik vind de pyama’s van de hema juist prima, zowel bij zoon (maat 164) en dochter (maat 116). Bij de h & m vind ik juist dat de broeken van de pyama’s 3 maten langer vallen. Bij de hema verschillen de pyama’s wel van jaar tot jaar, dit jaar vielen ze mooi smal, hier is dat goed, maar sommige jaren zijn het hobbezakken.
     
  11. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ja, deze heb ik ook voor dochter inderdaad, ze hebben ze ook met stippen/sterretjes erop, vind ik als ze nog jong zijn wel leuk (dochter is 5). Smalle broekjes voor dochter is eigenlijk het enige wat ik bij de h & m koop, de rib treggings voor de winter zijn ook leuk.
     
  12. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Nee, meisjes broeken vallen smaller. Mijn dochter draagt nog een luier en daardoor zitten die jeans leggings van de h & m wel goed bij haar, verder is ze ook erg smal. En zit net als je dochter in maat 116. Ze heeft ook een skinny broek van cars, die heeft meer stretch als vingino, maar wel een knoop ook, maar misschien voelt je dochter die minder?

    Misschien kun je van de jeans leggings nog wel een 110 proberen, die vallen iets langer namelijk. De rib treggings ook, maar de andere treggings vaak weer niet.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Bedankt voor de tips, heb weer wat te testen.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  14. Zuremat

    Zuremat Actief lid

    5 jan 2021
    421
    638
    93
    Vrouw
    Kijk hier zie je een voorbeeld van wat ik bedoelde. Het bovenlijf en de mouwen dat was nog prima, maar de onderkant werd echt te kort. Nu is de foto van bovenaf genomen, dus wat minder goed zichtbaar zie ik.. IMG_20201007_152210_808.jpg
     
  15. Driessen21

    Driessen21 Bekend lid

    13 jan 2012
    916
    213
    43
    Vrouw
    Bedankt dames! Heb net 4 super skinny broeken besteld, vanaf maat 134 kosten die 30,- per stuk, dus nu 2 voor de prijs van 1! De kleinere maten zijn normaal 25,- per stuk, dus nu 4 broeken voor 60,-!! En had nog een korting in de mail ivm mijn verjaardag, dus ging er nog 9,- af dus totaal maar 51,- voor 4 nieuwe broeken! ☺️
     
    MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  16. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Nadeel van veel smalle broeken is dat ze aan de bovenkant, bij de taille, wat wijder uitlopen. Dat zie je bij de jeans van Ter Stal ook. Kinderen waarbij juist de taille smal is passen die dus niet...of met het elastiek zo strak aangetrokken dat er zo’n prop ontstaat... Jammer, want ze zien er wel mooi uit. En voor de oudste gaat het niet meer, omdat ze haar maat niet hebben... (De flared pants op de site zien er overigens gigantisch uit... :oops:)
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Als ik de reacties hier zo lees ga ik er ook van uit dat het grootste deel van de bestelling te klein zal zijn. Hoop dat in ieder geval de flared pants wel goed vallen omdat ik al zo weinig broeken voor haar heb. Ik zie dat ik 1 jurkje dubbel heb besteld per ongeluk in 110-116 en 122-128 dus kan wel gelijk passen hoe de maat groter zit en weet dan ook of het de moeite is alles alsnog een maat groter te bestellen of niet omdat ze net tussen de maten in zal hangen.
     
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Helaas is de b-nosy te wijd. Direct toen de collectie uit kwam heb ik die flarden broeken gekocht omdat ik ze zo leuk vond. Voor de breedte zou ze eigenlijk een 98 aan moeten maar dat word natuurlijk veels te kort. Een 110 was qua lengte net aan maar alweer veels te wijd helaas. Dus die bestelling kon geheel retour. Ben bang dat zolang ze een sprietje blijft we bij jurkjes moeten blijven.
     
  19. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Ik weet niet hoe de flared pants van Coolcat vallen, maar over het algemeen hebben zij broeken die lang vallen en kun je dan dus makkelijk een maat kleiner kopen, waardoor het automatisch beter past.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Maat 128 nu, weet niet precies hoelang ze is eigenlijk..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina