Ter Stal kleding

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door GossipGirlxoxo, 12 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Bedankt voor alle reacties. Volgens de mail komt het pakket dinsdag binnen dan gaan we passen en ik vermoed een boel terug sturen.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Ter Stal was voor mn dochter maatje groter, maar dat ligt niet aan ter stal...Ik vind de kwaliteit moah. Bakkaboe was ik meer over te spreken en de kleuren van Hema truien en shirts blijven ook mooier.

    Voor H&M die denim leggings zit maatje 116 goed om dr benen en billen, broeklengte is wel te lang uiteraard. (ter referentie, ze is 105 cm...)

    In ons oude huis kwam ik er vaak (voor mn dochter dr eerste verjaardag) sindsdien zelden. Kom wel altijd even neuzen als ik in de buurt ben, ze hebben wel vrolijke dingen, maar laatste keer was met panterprintjes en broeken met zo'n baan in de zijkant (ik denk spontaan aan een voorbij komende fanfare), dus dat is wel weer ff terug.
     
  3. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Mijn dochter is ook heel smal en lang. Maar ik koop juist alle broeken bij terstal! Kan je makkelijk om de middel strakker knopen en ze hebben vaak een smal model waardoor de pijpen niet zo raar wijd vallen maar juist mooi om haar benen :thumup:

    Jurkjes moet ik altijd wel een maatje groter kopen, maar over het algemeen moet ik dat bij andere winkels vaak ook :| :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb vorige jaar in de Z8 sale wat jurkjes gekocht in maat 116/122 en die heb ik afgelopen week uit de kast gehaald en die passen nu maar zijn wel nog aan de ruime kant (mouwen en rokken nog wel wat lang). Dus misschien red ik het toch met de ter stal 110/116 jurkjes.
     
    Mammaaa vindt dit leuk.
  5. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    En anders weer terug brengen als de winkel weer open is. Heb net ook weer grote bestelling gedaan. Moet echt wat truien voor de jongste ineens.. we gaan het wel zien hoe ze bij hem vallen.. :thumup:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wij hebben hier geen winkel, dat is juist zo balen anders had ik gewacht tot het weer open was en had ik eerst gaan passen en daar gekocht ipv bestelt.
     
  7. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ahja dat is lastig dan.. ;)
     
  8. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Vaak stond bij de jurkjes( bij omschrijving) de lengte van het jurkje..
    Bijvoorbeeld 63 cm in maat 122/128
    Ik weet niet of dat nu nog zo is?

    Mijn ervaring lange smalle dame viel het als de achterste maat van een combi maat.
    Ik keek dan wel naar de lengte van het jurkje wat omschreven werd
     

Deel Deze Pagina