Hoi, nog 5 dagen en dan mag ik gaan testen, enorm spannend natuurlijk. Nu merk ik wel iets, maar dat kan van alles betekenen. zoals gevoelige borsten, menstruatie gevoel, hoofdpijn, soms een vlaag misselijkheid. maar wat mij wel opvalt is dat ik veel slijm verlies. Is dit ook een signaal. Hoe zit het eigenlijk met het slijm voor je nod? ik dacht dat je droog zou zijn? groetjes ilona
Ik lees verschillende verhalen op internet over afscheiding Ik heb namelijk ook last van veel afscheiding dan is het wat dunner en zo is het dik
he naadje11 jij ook hier ik lees juist vaak dat het meer kan zijn dan normaal en veel vrouwen juist vochtig waren. verder vind ik de verhalen veel verschillen tussen dik dun wit doorzichtig etc.
Hoi meiden. heb vanmorgen met een normale test vanaf nod super licht streepje getest. heel onzeker dus nu. heb er net een vroege test gehaald van testpoint. pies bijna in mijn broek, maar ben een uur geleden nog geweest. Probeer zolang mogelijk het op te houden voor de vroege test. ben op van de zenuwen............
Ohhh ilona!! Ik wil je voorzichtig feliciteren maar, laten we hopen dat je over vijf dagen met zekerheid kunt vertellen dat je zwanger bent!!
Ik heb er deze maand ook erg veel last van, nog 3 dagen dan mag ik testen.. jij ook succes met testen
Het is op de foto turen. In het echt iets duidelijker. Iets rechts van de donkere streep. jullie zullen het denk ik niet zien, maar ikke wel. zou het? Kan ik femke eindelijk wat leuks vertellen? Ze wil zo graag een broertje of zusje.... morgen ochtend probeer ik het weer. Kan nu echt geen 4 tot5 dagen wachten, hahaha
Dus het ligt niet aan mijn wens. Heb hem ook geplaatst bij het testen topic van zwanger. Kan niet wachten tot morgrn ochtend met ochtendurine.... ben helemaal bibberig van binnen
ik zie hem hoor en dat slijmverlies herken ik wel van bij mijn zwangerschappen.. erg spannend, ik hoop dat je morgen een mooie duidelijke 2e streep krijgt!
wat spannend! ik zie op je test ook een streepje.. ik heb de zelfde symptomen als jij vooral sinds vandaag ongi krampen.. ik zit nu 5dpo moet dus nog wat langer wachten maar alvast voorzichtig gefeliciteerd hopelijk word je streep snel donkerder!