Dat krijgt hij ook van mij. Maar echt sex dus niet. En mijn man zegt altijd dat hij dik tevreden is met ons huwelijk. Hij wil niet buiten de deur snoepen. Volgens hem is na alles wat wij samen door mijn ziekte hebben meegemaakt onze realtie in een stadium dat sex niet nodig is om te weten dat we van elkaar houden. En ja hij geeft toe dat hij wel vaker sex zou willen maar niet ten koste van. En het idioote is gewoon dat ik me hierdoor nou zo gek heb laten maken dat ik dus wel sex met hem heb gehad...met als gevolg dat ik nu weer alles ontstoken heb. Alleenmaar omdat die muts me nou zo onder mijn huid is gekropen. En dan ben ik echt zo stom dat ik het erg vind dat een vriendschap verloren gaat.
Wat een misselijk wijf zeg! En ik ben blijkbaar de enige die het niet raar vind dat hij -mocht hij echt de behoefte voelen- met een ander naar bed mag gaan? :> Mocht het ons overkomen dat ik echt niet meer met mijn man naar bed kan gaan, dan zou hij dat van mij ook mogen...en visa versa. Maar goed, daar gaat het topic eigenlijk niet over.
En dat doe je dus omdat je het een verschrikkelijk idee vind dat hij sex hebt met haar of een ander in het algemeen..? Ik heb werkelijk respect voor de mensen die dat oprecht kunnen zeggen en er dus ook echt totaal niet mee zitten als het werkelijk een keer gebeurd. Ik zelf heb dan toch wel een "makkelijker gezegd dan gedaan" idee erbij.
Ik zie het als dat ikniet zou kunnen koken...Dan moet je ook in een restaurant gaan eten. Sex is niks voor mij. Echt niks. Maar mijn man heeft er wel behoefte aan. En ik heb het nou gedaan omdat ik zoiets had van ja inderdaad ik moet hem maar eens meer geven en dan maar gewoon alle gevoel uit en gaan met die banaan. Ik heb het gedaan niet voor andere maar omdat ik weer aan mezelf begon te twijfelen.
Ja maar eten is echt nodig om te overleven, seks niet.. Ik zie het meer zoals jouw vriend het ziet. Ik vind het erg knap als dat ook echt werkt voor je/jullie. Ga niet aan jezelf twijfelen... Als ik het zo hoor mag je vent zich heel gelukkig prijzen met jouw als vrouw.
Waarom zou je in hemelsnaam contact willen met een stel waarvan je weet dat je man ooit is vreemdgegaan met die vrouw???? Sorry, jij kunt best nieuwe vrienden maken! laat je niet afhankelijk worden van zulke mensen. Misschien kun je eens samen met je man ergens heen gaan oma ndere mensen te ontmoeten? Ik vind niet dat je je aanstelt. Wil je alleen meegeven dat je sommige mensen beter kwijt kunt zijn als rijk!
Wie wil er uberhaubt vrienden zijn met iemand die vreemd gaat met de neef van haar vriend? Nee hoor, je bent beter af zonder die mensen!
Waarom? Er is toch niks mis tussen ts en haar man, zij zijn tevreden en gelukkig met hun situatie. Beetje vreemd advies...
Ik kan dat advies ook niet echt plaatsen.. Maar mischien leest ze iets waar ik overheen gelezen hebt...
je bent beter af zonder hun!! genoeg andere stellen met wie je bevriend kunt raken.. en anders kun je beter 1 stel hebben waarmee je bevriend bent dat meerdere die misschien zoals hun zijn.. nee hoor je hebt super gehandeld!!!!
Waarom? er is toch niks mis tussen ts en haar man? Sorry, ik kon nu even niet op mijn vingers blijven zitten. Jij hebt wel vaker van die opmerkingen die ik niet kan plaatsen
Je kan het altijd even van je afschrijven hier, toch? Maar ik vind zeker niet dat jij je aanstelt hoor, wat zijn dat voor rare praktijken om via internet een ander wijs te maken dat je meer sex moet hebben? Wie weet wie dit allemaal kan meelezen? Daar hoeven ze bij mij ook niet mee aan te komen. Dat gaat helemaal niemand wat aan wat er (bij ons)in de slaapkamer gebeurt. Het is jammer dat het contact nu weer is verbroken door zo'n stomme opmerking, maar dit is niet jouw schuld, jij kan er niks aan doen dat je ziek bent (geweest) Daar heeft niemand over te oordelen.
even een kanttekening: je man mag vreemd gaan van je? Omdat je hem dat gunt? Volgens mij draait het om de liefde die er is tussen 2 mensen. En als er door een ziekte geen sex kan zijn, dan is dat nou eenmaal zo, je houdt toch van elkaar? Oke, sex is belangrijk in een relatie, maar liefde is vele male belangrijker en het gaat er inderdaad om dat je sex hebt met iemand waarvan je houdt, die je vertrouwt en bij wie je je goed voelt. Wees maar gezegend met zo'n man die dat ook inziet, want tegenwoordig is hij in de minderheid.