wat te doen met mijn kapsel????

Discussion in 'De lounge' started by teigetje1, Jan 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wie o wie kan me helpen met mijn kapsel???? Ik heb best lange blond/donker blonde haren met een kleine slag erin en een (veels te lange) schuin geknipte pony. Ik zou graag iets anders willen, maar zou begod niet weten wat. Zaterdag ga ik naar de kapper. Als ik nou eens wist of kort mij zou staan, zou ik het zo proberen, maar ben zo bang dat het niks is. Heb mijn leven lang al lang haar. Maar ik ben dit kapsel eingelijk beu, het is zo saai.

Wat moet ik nou doen???
    View attachment 212393

2. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar een hele hele goede kapper gaan n daar overleggen wat er bij je gezicht pasr maar ik zou het iets korter knippen in laagjes en een mooi speels kleuryje erdoor heen doen.
    Succes laat je het eind resultaat even zien?

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

heel veel laagjes er in laten knippen vind ik altijd leuk.. Wat kleur accenten. Is ook lekker makkelijk..

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Gewoon door de kapper laten adviseren. Ik heb vorige week mijn kapper de vrije hand gegeven en heb nu een superkapsel.

5. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    Afknippen die handel! haha, nee geintje, ik heb zelf ook heel lang haar maar ik zou het nooit kort durven, en willen, knippen denk ik. Ik heb lagen erin zodat het wat speelser is dan op 1 lengte.
    Laat je vooral adviseren door een goede kapper en wie weet zegt hij/zij wel dat kort heel erg leuk is!
    Succes met je keuze en een foto showen als je geweest bent!

6. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Iets korter (beetje schouderlengte) en dan idd lekker veel laagjes, dan valt het vaak wat speelser.

Of al je echt iets anders wilt, maar niet echt kort wilt: een beetje hip geknipte bob op kaaklengte, dus met de punten aan de voorkant iets langer dan van achteren.

7. mama32

mama32 Bekend lid

Mar 14, 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Laat je een leuke boblijn knippen of snijden... Wel een speels en.piekerig ...

8. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Iets over de schouders en in laagjes en een kleurtje erin met evt highlights en een hele dikke portomonee haha

9. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Laagjes, ben het met de rest eens. Niet kort hoor!!! Dat is echt zonde!!!

10. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Zou ook laagjes laten knippen met een leuke lok ofzo en een kleurtje erdoor. Iets met bruin denk ik.

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Een bob zou ik nooit durven. Hahaha als je lang haar hebt (en het zelfs beu bent) durf je niet snel de schaar in te zetten. Maar ik denk dat ik de stap wel ga zetten morgen, een keer iets heel anders, schouderlengte met laagjes lijkt me wel iets. Zal het morgen eens overleggen met de kapster.

Hahahaha, dat is hier dan weer een tegenvaller :D.

Als ik geweest ben zal ik het zeker showen.

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ik zou het niet te kort doen als ik jou was, dat kan altijd nog.
    Gewoon naar een goede kapper gaan en daar overleggen, ook al is die duurder dan de rest. Bijpunten kan goedkoop, een nieuw model moet gewoon goed. En dan heb je als het goed is ook garantie voor als je het niks vind...Lekker veel laagjes er in, misschien een kleurtje als je dat leuk vind. Ben benieuwd!

13. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

Dec 20, 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    er zijn toch van die programma's waarbij je met je eigen gezicht allerlei kapsel kunt proberen. dan kan je gelijk zien of het wat is kort haar.

ik weet alleen zo geen site.

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Heb je ook een foto van de voorkant van je gezicht? Aan de hand van je gezichtsvorm is het makkelijker te beoordelen.

Ik vind dat je mooi glanzend haar hebt en zou er zeker niet teveel afknippen. Als je een ovale gezichtsvorm hebt zou ik de voorstel lagen op het langste deel van je pony aansluiten. Misschien is een korte bot afgeknipte pony leuk? De kleur zou ik zelf wat oplichten, aangezien de zomer eraan komt misschien een lichtblonde coupe soleil erdoor?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    iets over je schouders in lagen met een lange lok. Zou je haren toch lekker warm bruin laten verven. Staat je denk ik heel goed!

16. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    @luna1: Deze iets duidelijker misschien? Alleen is het een klein stukje korter nu, maar model is hetzelfde

View attachment 212566

En zo heb ik het ooit een jaar 8 geleden laten knippen. Had toen een hele dure kapper die ook nog eens weg is. Maar mijn budget is nu niet zo hoog als toen (koste toen iets van 100 euro, knippen en verven).
    View attachment 212568

ben dus bang dat het lang niet meer zo mooi gaat worden als toen (verven zit nu niet in het budget). Had toen steil haar en nu een slag

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    lekker lang haar! Vind kapsel op 2de foto leuk staan bij je. Verven kan je ook zelf doen he ;)

18. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Kapsel op de 2e foto staat je hartstikke goed en is echt niet alleen bij een hele dure kapper te krijgen hoor, iedere goede kapper moet dat er in kunnen knippen. En verven kun je idd ook zelf doen.

Overigens denk ik dat een bob je wel heeeeel goed zou staan, nu ik je voorkant heb gezien. En is ook zo weer bijgegroeid. Ik had een jaartje geleden nog een bob, en inmiddels al weer zoiets als op je 2e foto. Dat gaat hartstikke snel.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vnd hoe je het toen had heel leuk. Anders laat je het alleen zo knippen/ Knippen is niet zo duur. Verven idd wel.
    Misschien thuis zelf verven? Een vriendin/je man lief aankijken?
    Mijn man verft altijd mijn haar.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik verf ook zelf mn haren. schaam me dat ik dit als kapster zeg, maar ik gebruik gewoon hema verf :) Vind het goeie kwaliteit en niet zo belachelijk duur. Heb die foam van geprobeerd van duurder merk en heb voor lul gelopen. kleur klopte niet en dekte niet alles

Share This Page