Maar dat probeer ik duidelijk te maken. Hier kan je dus nooit vanuit gaan. Dat heb ik inmiddels ook geleerd. Jij als moeder bent verantwoordelijk, geef je kind duidelijk aan hoe ze een gordel vast maakt en dat ze zelf aan kan geven dat ze deze ook vast wilt hebben. Informeer van te voren bij de andere moeder en geef eventueel een stoel mee.
TS jij zegt ik vertrouw erop dat......maar nee niet iedereen is te vertrouwen!! en de zin blootstelt aan een groot gevaar... Je kindje leeft nog er is niks gebeurt, je bent er niet blij mee dat kan ik snappen, maar om er nou een gigantische ophef van te gaan maken? zonde van je energie. Misschien kan je er een les uit halen en weet je nu dat niet IEDEREEN het zo nauw neemt met de veiligheid en je daarom zelf van te voren actie kan ondernemen, door te vragen of ze weggaan en/of een autostoeltje nodig hebben. Ik vervoer geen kinderen zonder veilige stoeltjes en anders vraag ik erom..maar zoals je nu weet niet IEDEREEN doet dat Zo zal er nog wel meer komen.. ik heb overal boven raambeveiliging... maar dat heeft ook niet iedereen. Zo zag ik mijn kind bij een vriendinnetje ook half uit het raam hangen. Ik zal het erbij laten dus...
Ze weet hoe het werkt, maar als zij in een stoel voor kleintjes wordt gezet is ze het ook even kwijt. Ze zouden gaan lopen dus een autostoel was niet nodig.
Ja ik noem het een groot gevaar. Niemand weet wat een andere weggebruiker doet. Dus is er gevaar. Ik verwacht van iemand die met kinderen werkt toch wel beter nadenkt. Dat niet iedereen te vertrouwen is wist ik al heel lang, maar van haar had ik het niet verwacht. Het zomaar laten gebeuren zonder er iets van te zeggen gaat dus niet gebeuren. De zin dat er toch niks gebeurd is slaat echt op niks. Als er niks gebeurd hoeven we iemand er maar niet op aan te spreken.