of je zoon slikt gewoon een 5 Euro centje Door

Discussie in 'De lounge' gestart door Porsche, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Pffff dames ik ben me straks geschrokken razel nu nog als een rietje
    Mijn zoon had op straat 5 cent gevonden en wilde hem graag mee naar bed nemen dat wil zeggen op het nachtkastje laten liggen ...
    Opeens hoor ik mijn andere zoon heel hard roepen huilen mama noodgeval... mijn man sprint naar boven hij heeft het centje in geslikt... beide zoontjes helemaal in paniek man komt met beide Kids naar onder ik hoor het verhaal ik blijf kalm maar ban binnen slaat bij mij de paniek toe .
    De hap gebeld en weer mogen gelijk komen omdat hij klaagt over pijn in zijn keel / buik en hij helemaal in paniek is.
    Gelukkig is het muntje niet in zijn long of iets dergelijks en moet hij het muntje uitroepen.

Pffff wat als het muntje in zijn keel was blijven hangen en ik nix gehoord had gelukkig is het wat als...
    Jeetje de schrik zit er goed in!...

Iemand er ervaring mee met het muntje uit poepen ?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    ik heb vroeger een grote knoop doorgeslikt. Niks aan de hand.

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Poept ie wel weer uit. Volgens mij een weekje afwachten, anders weer HA bellen?
    Mijn vader had vroeger een dubbeltje in z'n neus geduwd, met veel moeite heeft een dokter die eruit gevist.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Komt er vanzelf weer uit ;) ik heb hier ook wel eens een knoop in de luier van de oudste gevonden. Gewoon van een truitje af getrokken en op gegeten

5. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Het is even schrikken maar er zitten geen scherpe kantjes aan komt er vanzelf weer uit. Onze dochter heeft een tijd terug een zilveren armband van mij ingeslikt is er echt wel weer uitgepoept.

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb als kind ooit een knikker ingeslikt! Maar wel gewoon weer uitgepoept.. M'n ouders moesten elke keer m'n ontlasting controleren tot het eruit was :(

7. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Als het goed is komt het er wel weer uit. Heb zelf vroeger zilveren naam arm bandje opgegeten. Een dag later vond m'n moeder het in mijn luier. Ze was het al kwijt. :)

8. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Hier bleef hij wel in de keel van mijn zoon hangen,mijn man is er helemaal met zijn vinger ingegaan en kon zijn topje eromheen vouwen en eruit trekken...

Je schrikt je kapot!!!!nu hopen dat hij hem snel uit poept!

9. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Hier werd ook vaak gezegd: wat er in gaat in de roepert, gaat er weer uit door de poepert.

10. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Dat wordt wel lachen als je later die 5 cent uit gaat geven :D

11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ohhh hier vandaag ook bijna!
    Mijn dochtertje zat op de grond te spelen met haar knuffeltje. Ik pakte haar op om haar pamper te verschonen. Ik leg haar op de commode neer en begin haar broekje uit te doen, begint ze opeens te hoesten en ik zie haar kauwen. Ik zet haar rechtop en open haar mond. Zie ik een 5cent muntje zitten! Hoe kan dat nou?! Ik schrok me dood. Ik had het muntje snel uit haar mond gevist. Maar pffff inderdaad, wat als....

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Onze dochter heeft een muntje van 10 cent doorgeslikt. Geen idee hoe ze eraan gekomen is. Paar dagen later heeft ze m uitgepoept.

13. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Jep als kind zelf vaak gedaan. Ja je leest het goed, vaak. haha komt goed. merkt je zoontje niks van.

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Schrikken zeg! Houd wel in de gaten of hij er weer uit komt. Hebbem ze bij de hap een termijn meegegeven? Buurjongetje had dit laatst ook (in die zit al in groep 3 ;)) Het moest er wel binnen een bepaalde tijd uit zijn, weet ik nog. Heel soms kan het in de darmen blijven zitten en dan moet het wel verwijderd worden. Bij hem was het wel een grotere munt trouwens (2 euro)

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hoe krijg je het doorgeslikt hey

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik heb toen ik klein was zelfs een best grote schroef doorgeslikt, toen heeft mn vader (mn moeder was aan het werk) me heel veel ontbijtkoek gegeven zodat dat dat een bal om de schroef vormde.. en ik hem m weer uitgepoept zonder schade! :p

Gelukkig heeft een knoop geen scherpe randen (denk ik?) Dus die zal er vast soepeltjes weer uit komen. Wel schrikken he?!

17. Indy1987

Indy1987 Lid

2 mrt 2014
    77
    0
    0
    Ik weet niet hoe oud je zoon is maar je zou hem ook 1-2 plakken ontbijtkoek kunnen geven. Dat werkt er wat makkelijker uit en kan zelfs het muntje "inpakken". Tip die vaak in het ziekenhuis wordt gegeven, vooral wanneer scherpe objecten door mensen worden ingeslikt ;)

Deel Deze Pagina