terecht of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Kom op zeg.... Ik vind dat hij, zeker/juist op jouw werkdagen, kan helpen met het opstarten van de boel. Dan kan hij daarna evt weer zijn bed induiken! Maar ik vind het heel oneerlijk als alles op jouw schouders terecht komt.

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jullie vinden het allemaal terecht. Ik heb het er nog niet met hem over gehad. Vanmiddag toen ik klaar was met het huishouden, rond 14.00, ben ik op de bank gaan liggen en in slaap gevallen. Om 15.30 werd ik wakker van mijn oudste zoontje, die mijn man dus uit school had gehaald.
    Ik vind het ergens ook moeilijk om erover te beginnen omdat ik bang ben voor ruzie, heb daar geen zin in.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ja maar dan kan hij zichzelf ook niet verbeteren. Mannen snappen Hintjes niet en zien dingen anders dan ons vrouwen :). Hij vind het wel prima zo en als jij er niks van zegt hoe moet hij dan weten wat je van hem verwacht ( tja manne logica want op de een of andere manier denken hun anders dan ons) . Zal een discussie niet uit de weg gaan en duidelijk maken dat jij het ook niet meer trekt. Hij hoeft echt geen zwaar werk te doen maar smorgens helpen met de kindjes of kopje koffie zetten voor jou is een kleine moeite. Jij houdt rekening met hem en hij mag dat ook doen met jou

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Hij moet gewoon doordeweeks gelijk met jou op staat, lang liggen is sowieso niet goed voor zijn herstel en daarnaast is ritme juist weer wel belangrijk.

Hij vindt het wel prima zo waarschijnlijk en zolang jij niets zegt gaat er echt niets gebeuren.... Praten dus! Jij loopt op je tenen, dus hij kan best even helpen. Mijn man is net zo, ik zit ieder weekend om 7:00 uur beneden en man blijft liggen tot 9:00 of 10:00 uur.... Dit weekend had ik griep, zaterdag bleef hij doodleuk liggen.... Zondagochtend lagen er om 6:30 twee kinderen doodleuk bovenop me, toen heb ik mijn man dus gewoon gevraagd of hij ze mee kon nemen. Vond ie geen probleem ;) (maar dat zelf bedenken is dus erg moeilijk ;))

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    thuis zitten is meestal niet goed voor je.
    Probeer het voorzichtig te brengen dat je nu echt wel verwacht dat hij zijn steentje bij gaat dragen. Maar hou er rekening mee dat de sleur waar hij in is terecht gekomen niet makkelijk is om eruit te komen.
    Het is naar mijn idee tijd dat hij weer een normaal ritme gaat opbouwen en weer meer gaat doen. Dan zal hij zich nuttiger gaan voelen en denk ik ook een stukje minder negatief. Verder lijkt me het me niet verkeerd dat hij gaat sporten ofzo in plaats van in bed hangen.

Deel Deze Pagina